Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer(s) gezocht (licht fantasy)

Hallo mensen, Ik heb een tijdje geen posts gedaan op dit forum. Wel heb ik het in de gaten gehouden. Wegens drukte prive heb ik mijn grote fantasie-manuscript tijdelijk in de ijskast geplaatst en zal dat op een later tijdstip (natuurlijk!) weer oppakken . Maar ter oefening en omdat ik het gewoon niet kan laten heb ik in de tussentijd een kort verhaal geschreven. Het totaal is een pag of 12 op A4 formaat. Graag zou ik iemand (of meerdere iemanden ;-) ) dit laten lezen en de indrukken die men ervan heeft terugkrijgen. Hieruit wil ik graag opbouwende kritieken halen om mijn werken wat aan te scherpen/verbeteren. Het is een licht-fantasy verhaal. Ik wil niet teveel prijsgeven om een clean oordeel te kunnen krijgen van de lezer. Er komen iig geen elven, draken of dwergen in voor. Maar het is wel degelijk fictie in de fantasie-sfeer. Ik hoor graag als iemand dit zou willen lezen. Alvast bedankt voor de tijd. Gr, Ferry

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle reacties. Ik heb jullie een bericht gestuurd. Als er nog meer mensen zijn die het willen lezen, dan kan dat natuurlijk.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leolise8 & The Menace - bedankt voor het lezen en jullie commentaar. Van de andere 3 heb ik helaas niets meer gehoord nadat ik het verhaal gestuurd heb. Ik hoop snel iets te horen. Ik ben wel nieuwsgierig....