Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

------

--

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hellow and welcome :P Helaas kan ik je niet helpen met je probleem, maar ik hoop van harte dat je mensen kan vinden :). Succes! Edit: eventueel zou ik wel eens 2 á 3 bladzijdes voor je willen bekijken/proeflezen. Als dat je kan helpen.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Els. Wat goed dat je zelf probeert om de boel rond te krijgen. Waar loop je precies mee vast en wat verwacht je van de schrijver die je helpt? Hoop je met gerichte feedback weer op de juiste schrijfrails geschoven te worden of verwacht je meer? Hoe meer informatie je over dit geeft, hoe beter mensen kunnen reageren of ze je kunnen helpen. En eventueel: Als iemand je wilt helpen met proeflezen e.d., wat kun je dan als tegenbod doen? Ook proeflezing van een manuscript/kortverhalen? Dus een ruil van ik krab jouw rug, dus jij krabt de mijne of iets anders? @Marondesh: Heel lief dat je haar wilt verwelkomen, maar dit is een oproep, geen voorsteltopic. Hier dien je bij een post dan ook echt inhoudelijk op de oproep in te gaan als je iets toe te voegen hebt. Waarom? Anders springt telkens het hart van de topicstarter op als er een nieuwe post is, om dan weer keihard naar beneden te donderen als het alleen een 'Sorry, ik kan niet helpen' is. Snap je?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
els-anker, Ik weet niet hoe groot je budget is, maar is een schrijfcoach/ individuele schrijfbegeleiding niet wat voor jou?