Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oproep voor columnisten

De site Mommyonline zoekt nieuwe columnisten. Hieronder verdere informatie: - columnisten van M ommyonline.nl zijn vrij om zelf te bepalen over welke onderwerpen zij willen schrijven (maar er komen natuurlijk vooral moeders, dus het is wel handig te schrijven over iets wat leuk is voor moeders/vrouwen) - er zijn geen voorwaarden wat betreft het minimale of maximale aantal woorden voor de column -je krijgt geen strakke deadlines, maar bij voorkeur lever je wel eens per maand een column in. Vaker mag ook en als het eens niet lukt, doet de redactie niet al te moeilijk, omdat de -leden snappen dat een huishouden met kinderen al genoeg drukte met zich meebrengt -je behoudt zelf het auteursrecht en hebt ook het recht om de columns op andere sites (bijvoorbeeld blog, Hyves, eigen website) te plaatsen. De columns die gepubliceerd worden op Mommyonline blijven daar wel staan -het liefst wil Mommyonline dat je een afbeelding bij je column zoekt, maar dat is geen harde verplichting - schrijven voor deze site levert je geen geld op, maar waarschijnlijk wel (meer) lezers Ik schrijf zelf ook voor deze site en vind het leuk dat ik zo meer lezers krijg. Nadeel is wel dat de redactie niet zo goed is, dus verwacht niet dat, als jij niet zo goed bent in spelling en grammatica, je columns helemaal perfect op de site zullen verschijnen. Lijkt dit je wat, stuur een mailtje met een voorbeeldcolumn naar info@mommyonline.nl. Als je nog vragen hebt kun je ook naar dit mailadres mailen. Ik zou het leuk vinden als sollers mijn collega's zouden worden!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Trenke! Geen idee of mijn kinderen al te oud zijn. Ik heb een 'studentencolumn', een 'kindercolumn' en een 'kleutercolumn' als voorbeeld gestuurd. Ben benieuwd!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Eliesje, ze zoeken moeders van allerlei leeftijden. Die column van je die laatst in De Pers stond was volgens mij uitstekend! :thumbsup: Zou leuk zijn als we collega's werden. :)

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog nooit een column geschreven. Toch eens een poging wagen en die foto dat moet ook lukken!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha Heike, met plaatje bedoel ik geen foto, maar een plaatje dat bij je column past. Kijk maar eens op de site, bij elke column wordt een plaatje geplaatst.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stukje geschreven, verstuurd en al antwoord gekregen. 't Viel in de smaak! Ik had al eens een kijkje genomen op de site en denk dat ze mijn foto toch zullen kunnen gebruiken...