Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mannelijke schrijfpartner gezocht.

Hoi, Ik zou graag samen met iemand een verhaal (boek vind ik meteen zo'n grootspraak) schrijven. Ik ben hierbij op zoek naar een mannelijke schrijver. Ik wil graag een liefdesverhaal schrijven (niet zoetsappig) en ik zou dat graag met een man willen doen om een verhaal op die manier realistischer te maken. Ik schrijf zelf wel verhalen waar liefde in verwerkt zit, maar ik ben bang dat deze toch lichtelijk te romantisch zijn. Het lijkt mij leuk om meer bij de realiteit te komen door het gedeelte van wat de man beleeft door een man te laten schrijven. Mijn idee is, allebei een personage en dan bijvoorbeeld om beurten een hoofdstuk schrijven vanuit het oogpunt van zijn personage. Het verhaal hoeft voor mij totaal niet zoetsappig te zijn. Misschien juist niet. Eerder, tragikomisch of zelfs frustrerend. Dat ze eigenlijk nooit bij elkaar komen, terwijl je als lezer de spanning intens voelt en voelt dat er iets moet ontstaan. Wie wil? ...durft? Over mijn schrijfkwaliteiten durf ik niet te speculeren, dus dat mag je zelf bepalen. Als je daar behoefte aan hebt kan ik stukken naar je opsturen. Ik heb er zin in! Groetjes mij

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kruimell, Mijn eigen, huidige 'projectje' heb ik even in de ijskast gezet, omdat ik gemerkt heb dat dat eerst nog een beetje moet sudderen voor het geschreven kan worden. Dat betekent dat ik nu dus wel tijd heb voor een experiment en samen schrijven met iemand anders heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me wel spannend, leuk en leerzaam. Heb je al iets meer in gedachten dan alleen wat je hierboven beschreven hebt? Als jij wil, kan ik natuurlijk ook stukken tekst van mij opsturen. Groetjes, Dennis PS. Je kunt een persoonlijk bericht sturen als je op mijn naam klikt.