Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje

Ik ben op dit moment bezig met een fantasy young adult verhaal. Ik wil het verhaal misschien uit gaan geven maar ik heb het zeker nodig voor mijn profielwerkstuk. Het moet echt goed zijn, qua opbouw, dialoog en geloofwaardigheid. Ik zou het erg prettig vinden als een paar mensen eens in de zoveel tijd een paar hoofdstukken willen lezen en voorzien van commentaar. Daarnaast zou ik het ook erg leuk vinden om met iemand te kunnen mailen of praten over schrijfstijlen, personages en andere dingen om ervaringen uit te wisselen en inspiratie op te doen.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hellow, Ik denk dat mensen het fijn vinden om te weten wie je bent, voordat ze dit willen doen. Je staat vrij om te doen wat je wilt, maar misschien is het handig om dat te vertellen. Groeten!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je spelling in dit stukje tekst is in elk geval bemoedigend. :D Het zou wel leuk zijn als je inderdaad iets meer over jezelf vertelt. Weet je trouwens op proeflezen stukjes tekst van 500 woorden mag plaatsen? Daar kunnen mensen al het één en ander over je schrijfstijl en dialoog zeggen. Ik houd van YA en ik zou je verhaal best willen lezen, alleen heb ik er geen tijd voor, sorry.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps dat zou misschien wel handig zijn ja. Niet over nagedacht toen ik het schreef. Ik ben Naomi 17 jaar op dit moment doe ik 5 havo Ik schrijf sinds een paar jaar maar dit is het eerste verhaal waar zoveel moeite en werk inzit. Het verhaal is een moderne variant op Doornroosje. Voor mijn profielwerkstuk moest ik er bepaalde dingen in verwerken en onderzoeken. Zoals het aantal feeën, de namen, orginele versie enz. Op dit moment ben ik met hoofdstuk 9 bezig hoofdstuk 1 tm 8 is af maar moet nog gecontroleerd worden op de punten die ik hierboven genoemd heb. Het verhaal is in het Nederlands.