Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Manuscript verbeteren

Hallo Allemaal, Wie kan/wil me helpen om mijn manuscript te lezen en te verbeteren waar nodig, De prijzen voor een correctieronde zijn nogal aan de hoge kant, wil mijn boek gaan uitgeven in eigen beheer voor vrienden en familie enz. Daarom ook de kosten zo laag mogelijk houden. Dus ja wie o wie kan en wil me hier bij helpen? Groetjes

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Visscher. Waarschijnlijk kunnen veel mensen hier je erbij helpen. Waarschijnlijk ook, halen verschillende mensen verschillende fouten uit je manuscript, of weten ze verschillende verbeteringen aan te dragen. Maar wie je erbij wil helpen, hangt misschien af van de grootte van je manuscript, van het onderwerp, van jouw eigen ervaring en niveau (heb je iets dat al vrij goed is, of staat je tekst boordevol schrijf-, type-, spel-, interpunctie-, en grammaticafouten?) en wellicht van wat je er tegenover stelt. Misschien kun je daar eerst iets meer over vertellen? Dennis

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vertel eens iets meer Visscher? Wat voor verhaal is het, hoeveel woorden heeft het? Heb je al eerder met een proeflezer gewerkt? Wat biedt je aan als ruil, lees jij het werk van je proeflezer? Handig is ook om hier op het proeflezen forumonderdeel een stukje te plaatsen, zodat geinteresseerden een idee kunnen krijgen van je stijl en de hoeveelheid werk, en -tjonge, wat een lijst maak ik ervan- misschien ook een heel klein beetje over jezelf te vertellen?