Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

'topklasje

'Beste schrijvers, Ik ben op zoek naar schrijvers die, net als ik, aan een publicatie werken. Doel: samen tot nog betere resultaten komen. Wie doet er mee? groet, Martine Glaser

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij hoef je dan alleen maar hier op Schrijven Online mee te praten :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leg uit in welke fase dat je bent: alleen nog bezig met schrijven? Bezig met een zoveelste herschrijfronde? Heb je al proeflezers gehad? Al een uitgever gevonden? Redactierondes gehad?

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ok, meer dus. Eerst dan maar over mij: veel geschreven en gepubliceerd op mijn vakgebied, een boekje voor kleuterst via Pica Educatief en in oktober komt mijn eerste grotere-kinderboek uit bij Moon uitgevers. Over het klasje kan ik niet teveel zeggen, ben bang dat ik dan de reclameregels overtreed, maar je kunt even googelen op 'Hans ter Mors'. Hans was vroeger uitgever, is nu vooral schrijfcoach, en -vind ik - een hele goede. Ik heb bij hem in een groepje gezeten, hij heeft mijn binnenkort verschijnende boek beoordeeld en het lijkt mij stimulerend om samen met een paar anderen lekker stevig aan iets nieuws te werken. Zo genoeg?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb bij hem in een groepje gezeten, hij heeft mijn binnenkort verschijnende boek beoordeeld en het lijkt mij stimulerend om samen met een paar anderen lekker stevig aan iets nieuws te werken. Zo genoeg?
Ja, ik kom er ook niet helemaal uit of Martine nu een schrijfgroep op wil richten van mensen die een dergelijk topklasje gevolgd hebben, of van mensen die naar een publicatie toewerken, of op zoek is naar klanten voor de klas.