Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht [YA Fantasy]

Hallo mede-forummers, ik ben op zoek naar een aantal proeflezers die het leuk vinden om mijn schrijfsels samen met mij uiteindelijk te brengen tot een heus boek in het genre: Young Adult Fantasy. Ik lever telkens een aantal hoofstukjes aan, het gehele manuscript is nog niet af. Dit vind ik zelf fijner werken en ik ga ervanuit dat voor sommige proeflezers ook prettiger is dat ze per hoofdstukje kunnen lezen en niet gelijk 100-+paginas moeten doorworstelen. Maar wellicht heb ik het mis... In ieder geval, proeflezers dus voor het opsporen van: -inconsequenties (in verhaal en in grammatica/spelling) -spanningsbouw -dialoog -taalgebruik -algemene indruk van het verhaal(sverloop). Als wederdienst bied ik mijn ervaring als redacteur aan. Die ervaring is in het redigeren voor non-fictie, maar toch... ;-). Vriendelijke groet!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil me aanmelden, maar is het mogelijk om eerst 1 hoofdstuk te ontvangen, voordat ik mij definitief aanmeld. Dan kan ik eerst namelijk even kijken of het een genre is dat mij ligt.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik doe wel mee. Ik ben zelf ook in het genre aan het schrijven. Als ik alleen al je screen-naam heb ik al goede hoop dat het verhaal in de sfeer ligt die mij erg bevalt! :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
idem. als wederdienst zal ik ook wel eens een doorlezing van jouw vragen ;) wel even melden dat ik niet meteen veel ervaring in de schaal kan leggen, maar leeservaring in het genre des te meer, dus kom maar op met die hoofdstukken.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat er zoveel aanmeldingen zijn ;-). @Kajszi en @Dawrei Willen jullie mij een berichtje via met e-mailadres sturen, dan kan ik jullie de delen die ik heb, toesturen ;-). Gr.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
als je nog iemand nodig hebt wil ik ook wel proeflezen hoor, ik ben 14, dus aangezien het YA neem ik aan dat ik tot de doelgroep waarvoor je schrijft hoor?

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hoi, op het moment heb ik genoeg proeflezers ;-). Dank voor alle interesse. De eerste hoofdstukken zijn inmiddels met een kritisch oog (een aantal kritische ogen) bekeken. Erg fijn! Voor mijn volgende project, zal ik zeker weer een oproep plaatsen. Tot schrijfs en tot lees' Groet, K.