Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

script voor korte filmpjes

Hallo, Ik ben bezig met de voorbereidingen van een paar korte filmpjes die ik op internet wil plaatsen. Het idee zit al in me hoofd maar het vertalen naar een script is een vak apart. Daarom ben ik opzoek naar mensen die hier ervaring mee hebben en me kunnen helpen. Het zullen grappige filmpjes worden gebaseerd op de paranormale programma's van tegenwoordig. De filmpjes zullen tussen de 10 en 30 minuten gaan duren. Het schrijfproces heb ik geen zicht op en weet dan ook niet wat er nodig is qua tijd en kosten om een script te schrijven. Mocht je intresse hebben in het schrijven van een script kunnen we de details per email bespreken. Ik ben bereikbaar op toby@doyoubelieve.nl De filmpjes zullen op www.doyoubelieve.nl komen te staan. Ik hoop op een paar positieve reacties. Groet, Toby Justus

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen ervaring met scripten schrijven (ik ben 14 dus dat lijkt me nogal logisch}, maar als je niemand vindt, wil ik het altijd wel doen. Want ik neem aan dat een 14 jarige zonder ervaring niet je eerste keuze is :p

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toby, kun je er iets meer over vertellen? Ik heb veel ervaring met het maken van films aan de hand van een script. Een script maken is op zich niet moeilijk, maar hangt nauw samen met wat in beeld gebracht moet worden en wat haalbaar moet zijn voor camera en/of montage. Ik hoor graag van je.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Toby, Jammer dat je niet op je mail reageert.... Groet, Martijn
Dat gebeurt (helaas) wel vaker, als het gaat om scripts, scenario's en dergelijke, dat iemand na een tijdje niets meer van zich laat horen. (tenminste dat is mijn ervaring)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai, Ik ben zelf op zoek naar scriptschrijver(s) voor onze musicalproducties. Belofte: ik reageer op mails die naar scriptvoormusical@gmail.com gestuurd worden, dus... heb je nog belangstelling voor script-schrijven, aarzel dan niet! Zie mijn oproep elders onder 'algemene oproepen'. Hartelijke groet!