Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wie wil/kan mijn boek schriiven

Ik wil graag mijn verhaal op papier laten zetten maar weet niet hoe. Vanaf 2003 ben ik door mijn ex-vrouw beschulldigd van de meest vreslijke dingen. Sindsdien zie ik mijn kinderen ( nu 11.5jr en 9.5 jr). zie ook : http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&t… Na 4.5jaar procderen tegen het OM ben ik gerehabilliteerd en is er een excuus aangeboden door de Hoofdofficier en OvJ. April 2009. Dan denk je dat je je kinderen gaat zien en de verantwoordelijken hun verantwoordelijkheid gaan nemen. Niets van dit alles. Al dit heeft duizenden euro's gekocht Ben alles kwijtgeraakt mijn huis bedrijven en zelfs mijn bijstandsuitkering/ ben nu formeel dakloos verklaard. Omdat de Gemeente geen garantstelling wilde verlenen en je als ondernemen geen uitkering kan aanvragen. Dit in een notedop. Graag wil ik mijn verhaal etc .. vanaf 2002 publiceren. Ik hierbij uw hulo nodig?! Groet X

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Boa2000, Deze gevallen komen mij bekend voor; van de tv en docu's in iedergeval. Je hebt het over een verhaal. Moet het biografisch zijn? Kan je meer duidelijkheid hierover geven? Hoe wil je publiceren? Als het goed is kan je me direct mailen! Succes en sterkte. ozkan

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
>> verplaatst naar algemene oproepen boa2000, bedenk ook vast hoe je dat met de financiën wilt doen. Het is jouw situatie, dus voor jou is dat wellicht niet in geld uit te drukken, maar voor eventuele auteurs zullen de vele uren die ze hierin steken wel wat op moeten leveren. Dat kan een vast bedrag zijn of een aandeel in de royalties. Een ander ding is het uitgeven. Er worden erg veel persoonlijke verhalen geschreven en niet veel uitgevers zijn daarnaar op zoek. Al die verhalen zijn schrijnend en ernstig, maar dat wil niet zeggen dat het boek dat erover geschreven wordt goed gaat verkopen. Denk daar dus ook goed over na. Je hebt in dit geval het 'voordeel' dat er wat media-aandacht is geweest en dat zal uitgevers wellicht positiever stemmen.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Ik wil het wel voor je schrijven, gratis dus over geld hoef je je niet druk te maken. Ik ben 14 dus ik vind niet dat ik iets zou kunnen vragen voor mijn "schrijfdiensten". voor mij zou het gewoon een erg goede oefening zijn. Eens het geschreven is beslis jij maar wat je ermee wil doen. Groetjes luna