Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: Proeflezers voor Science Fiction

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar proeflezers voor mijn science fiction verhaal. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een science fiction verhaal geschreven heb, wat ik ontzettend leuk vond om te doen. Omdat ik momenteel niet weet hoe ik mijn verhaal verder kan verbeteren, zou ik graag feedback willen van enkele lezers. Een paar specifieke vragen die ik heb: - is mijn verhaal een echt Science Fiction verhaal? - Gebruik ik te veel clichés? - Is het verhaal geloofwaardig? - Komen de personages voor je tot leven Het verhaal is ongeveer 9.000 woorden lang. Ook feedback van mensen die niet veel met Science Fiction hebben maar wel mijn verhaal willen lezen is erg welkom. In ruil wil ik ook wel verhalen van mijn proeflezers lezen, zodat er een soort win/win situatie ontstaat. Groetjes, Carmen

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zat erover te denken om hiermee mee te doen aan de Paul Harland Prijs, maar die deadline is al bijna en ik denk niet dat het me op tijd lukt om de feedback goed te verwerken in zo'n korte tijd. En ik wil de proeflezers ook voldoende ruimte en tijd geven om mijn verhaal te lezen. Verder heb ik nog geen wedstrijden op het oog.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
De enige andere wedstrijd in het genre die verhalen van die omvang aanneemt is Fantastels (deadline eind okt), maar Schlimazlnik is daar een jurylid. Dus als het niet de PHP wordt, maar je wilt het nog wel dit jaar insturen voor een wedstrijd, wordt het al snel Fantastels ;)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je een paar weken kunt wachten (dus tot na de PHP-deadline), dan wil ik het ook wel eens bekijken.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Carmen, Ben wel benieuwd naar je verhaal! Net een account aangemaakt, nog even uitvogelen hoe ik 'n PB kan sturen. Groetjes, Vlinder