Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfmaatje gezocht

Hallo, Ik ben op zoek naar een schrijfmaatje, in de leeftijd van 13 tot 16. Het is dan de bedoeling dat we elkaar helpen wanneer we vastzitten, elkaar opbouwende (doch eerlijke feedback) geven. En die minstens 2 keer per week online is. Het is wel een vereiste dat je in de ikvorm kan lezen, want het verhaal dat ik momenteel schrijf, wordt in fase 1 in de ikvorm geschreven. Ook moet je een groot fantasy gehalte hebben (maar dat zit hier el goed). Eventuele grammatica kennis zou voor mij handig zijn, want mijn grammatica is om van te janken. Ik hoop snel van iemand te horen :D.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
heeeeey, ik ben redelijk nieuw op de site en ben 15. Hoe oud ben jij eigenlijk? Op zich wil ik je wel helpen met stukjes verhaal lezen, maar ik heb alleen niet erg veel tijd. Ik weet niet of dat voor je een bezwaar is? Ik ken ook de korte inhoud niet, dus ik weet niet of het verhaal me interesseert (ik heb nogal een 'eigen smaak' ;) ). Ook ik schrijf en zou het leuk vinden als iemand me van kritiek voorziet; eerlijke kritiek die niet afkrakend is. Je mag me ook een persoonlijk bericht sturen als je wilt! :D

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Cats en luluutje, Ik zou na mijn vakantie (aanstaande zaterdag) verder contact met jullie opnemen. Wel wil ik graag beide als schrijfmaatje, zodat - als jullie geen bezwaar hebben - wij een soort van schrijfgroep zijn, met zn 3en :).. Ik ben trouwens zelf 17 :P. En het aantal tijd dat je hebt is geen bezwaar.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je nog iemand zoekt, wil ik ook wel helpen. Ik val wel buiten de leeftijdscategorie (23 jaar) maar daar staat tegenover dat ik misschien over ietsje meer ervaring beschik. Alleen weet ik niet hoeveel tijd ik zal kunnen vrijmaken. In ieder geval, je ziet maar... :)