Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhaal voor verfilming

Beste Schrijvers Wij van SV AV zijn een groep van 4 scholieren die proffesionel films maken. WIJ ZOEKEN - Een origineel verhaal of script om te verfilmen van ongeveer een half uur, meer of minder is ook niet erg. Ben jij goed in verhalen schrijven of heb jij veel fantasie? Stuur jouw verhaal of script op naar: jim_stuurman@live.nl Wilt U er ook een kleine motivatie en inhoud bij te zetten zodat wij overtuigd zijn dat juow verhaal het beste is! Wat gaan we uiteindelijk met het verhaal doen? Als we een goed verhaal hebben gevonden, gaan we een goede cast en crew zoeken om het te verfilmen! Met het afgewerkte product gaan we dan uitijndelijk naar filmfestivals toe. STUUR JOUW VERHAAL DUS OP NAAR: jim_stuurman@live.nl OVER ONS: Sinds kort hebben wij SV AV opgericht, dit kwam voor uit de school tv 'HLZOOM' waarvoor we al vele opdrachten hebben mogen maken, maar niet alleen binnen school. U zou denken dat dit niks is maar daar in tegen werken we alleen maar met Profesionals alleen dan wat jonger. We maken films, reclame's maar ook live registaties. Voor meer informatie kan U contact met ons opnemen Hopenlijk horen wij nog van jouw! MVG, Jim Stuurman Sv AV jim_stuurman@live.nl

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas staat er op dit moment (nog) geen film van ons op de site. Later komt dit! Nog even wat anders: we proberen een zo'n goedkoopmogelijke film te maken die toch goed is. Het gaat overgens over een script maar als dit niet lukt dit ook geen ramp!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, een televisieserieberoemdheid op SOL :thumbsup: Jim, ik denk dat ik wel wat heb. Even zoeken waar het staat...

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ga ook eens door mijn schrijfsels grasduinen. Jim, je schrijft bovenaan dit topic: 'Hopenlijk horen wij nog van jouw!' Vind ik een beetje slordig. Van jou is zondr de W van aapje. ;)