Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

scenarioschrijver gezocht voor cartoons

Topic gesloten.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je: je zoekt iemand die het verhaal schrijft, zodat jullie het kunnen uittekenen? Of begrijp ik je verkeerd?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begrijp het ook niet helemaal. Jullie zoeken iemand die gratis teksten wil schrijven voor een concept wat jullie ontwikkelen? Het maakt voor mij verschil of het een concept is wat stw commercieel gaat exploiteren, of voor hun opleiding of voor vrijwilligerswerk gaat gebruiken. En als het een concept zijn, dan is er toch iets van een leidraad of thema? En moeten de drie onderdelen iets met elkaar te maken hebben of niet? Verder mis ik de doelgroepen. Is de comic ook voor kinderen? En over welke leeftijden hebben we het? Waarschijnlijk willen jullie zelf ook nog niet al te veel over het concept kwijt, maar zo is het wel lastig om te bepalen of je dit kunt of wilt doen.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb hier al héél lang een 'kinderboekje' liggen, zelf geschreven en getekend. Het schrijfgedeelte, daar ben ik tevreden over, de tekeningen dat is een andere zaak. Dus wie weet... 't Zou wel fijn zijn om ietsje meer info te geven. Mijn verhaaltje gaat over een kippetje... :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry hoor, maar 13 taalfouten in 1 bericht... geen wonder dat jullie op zoek gaan naar schrijvers.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen naam, geen credentials, geen website, geen contactadres... Als je gerichte reacties wilt, zul je iets meer informatie moeten geven, stwteam.