Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht.

Hoi! De titel zegt het eigenlijk al, ik zoek een proeflezer. Ik heb het zelf al een paar keer naglezen en andere proeflezers hebben hun mening en commentaar al uitgesproken. Nu zoek ik nog een proeflezer voor de derde stem. Het verhaal heeft iets meer dan 800 woorden. Alvast bedankt :)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! ^^ Wat voor genre is het? Als het fantasy/SF is wil ik wel helpen, daar weet ik nog het meest van af denk ik. Ik zeg er wel bij dat ik nog niet zo vaak heb proefgelezen, misschien heb je liever iemand die er meer ervaring mee heeft. Maar goed, mocht je me nodig hebben dan help ik graag. :p

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet het genre niet van dit stukje. Fantasy is het niet want het is niet magisch of Sf wat normaal mijn genre is. Horror, roman is het ook niet.. Als je het nog wilt zeg maar ;)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil het ook wel graag voor je proeflezen, als jij mijn stuk daarvoor in de plaats ook zou willen lezen? Zijn 5932 woorden tot nu toe en nog lang niet af, maar wil heel graag een mening van een objectieve buitenstaander over het verhaal tot nu toe. Grts Steff.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt Via ik stuur het op :) Steffaniee ik snap wat je bedoeld en ik wil wel proeflezen het punt is allen dat ik die vijfduizend woorden erg veel vind. Vooral omdat ik al bezig ben met een filmscript. Als je een kleiner stuk uitkiest wil ik wel voor je proeflezen maar vijfduizend woorden gaat me niet lukken sorry ;)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet het genre niet van dit stukje. Fantasy is het niet want het is niet magisch of Sf wat normaal mijn genre is. Horror, roman is het ook niet.. Als je het nog wilt zeg maar ;)
Oke, ik wil alsnog wel helpen, mocht je nog een proeflezer nodig hebben. Ik wil het in ieder geval wel proberen. ^^ Je kan me een pm sturen als je wil~

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil het gerust wel proeflezen en tips en aanpassingen geven. Stuur het via pm en dan lees ik het en stuur je een aangepaste versie + enkele tips.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee! Ik ben misschien een beetje laat met reageren, maar ik wil ook wel proeflezen! Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog helemaal geen ervaring heb, maar die wil ik graag op doen, dus als je nog een proeflezer kunt gebruiken, zou ik dat heel leuk vinden!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Femke94 Ik zie dat je op veel oproepen hebt gereageerd betreft proeflezen Je kunt zat stukken proeflezen onder het kopje Salon - Alleen voor leden - Proeflezen Veel succes! :)