Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht 'Ontziend Oog'

Verwijderd!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Op dit moment is het nog niet erg lang, namelijk 222 woorden, maar ben blijkbaar uit mijn schrijfdip dus ga vandaag heel veel schrijven. Mijn verwachting is dat het verhaal vanavond rond de 1000 woorden lang is. Als dit niet het geval is, zal ik het morgen opsturen met maximaal 4000 woorden. Alvast bedankt :d

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet handiger om eerst een verhaal af (lees: proefleesklaar) te hebben, al enkele keren voor jezelf herschreven, om dan pas op zoek te gaan naar proeflezers? Als proeflezer steek je veel tijd in een tekst. Dan hoop je wel dat de auteur al zoveel mogelijk zelf verbeterd heeft, voor hij/zij eraan begint. Als je het vandaag 'even' schrijft en het morgen op de mail gooit, is dat niet gebeurd ;)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dus je bent nog bezig met de eerste versie? Sorry hoor, maar ik proeflees liever verhalen die de schrijver zelf al eens herschreven heeft, anders wordt het waarschijnlijk voor beide partijen frustrerend.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet handiger om eerst een verhaal af (lees: proefleesklaar) te hebben, al enkele keren voor jezelf herschreven, om dan pas op zoek te gaan naar proeflezers? Als proeflezer steek je veel tijd in een tekst. Dan hoop je wel dat de auteur al zoveel mogelijk zelf verbeterd heeft, voor hij/zij eraan begint. Als je het vandaag 'even' schrijft en het morgen op de mail gooit, is dat niet gebeurd ;)
Door mijn schrijfdip heb ik nu een zeer kritische blik op mijn eigen werk. Het stuk dat ik al had geschreven en ook al op sol staat in die sectie ondergaat momenteel een hevige verandering. Ik zal na verbetering dat stuk eens plaatsen op sol - in dat topic - om de verbeteringen kenbaar te maken. Natuurlijk steek ik er alle tijd in het zo goed mogelijk te krijgen.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En als je het een week laat rusten en er dan weer naar kijkt, zie je dan geen verbeterpunten meer? Ik kan het mij moeilijk voorstellen, een verhaal schrijven is bij mij een kwestie van maanden, soms onder druk misschien weken, voor ik het aan iemand durf te laten lezen. Dan vind ik het wel heel knap als iemand het op twee dagen zegt te kunnen... Maar als jij zelf denkt dat het je beste werk is, stuur het dan maar op. Mijn mail is karlien apenstaartje email punt com

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben persoonlijk gek op fantasy verhalen! Heb er zelf ook behoorlijk wat ervaring mee, dus stuur het me maar in een PB! X

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heee Marondesh, Goed dat je weer uit je schrijfdip bent! :) 1586 woorden, je bent lekker op dreef. Maar hoeveel hoofdstukken heb je nu in totaal? Want 1586 woorden is wat kort voor één hoofdstuk in mijn ogen.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo. Ik ben ook nog bezig met hoofdstuk 1, maar omdat ik zo snel schrijf enzo wil ik graag al wat proeflezers verzamelen. Zodat ik zo snel mogelijk kan opsturen. Want nu ik eindelijk vaart heb, wil dat zo goed mogelijk benutten. :D.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marondesh, je weet heel goed dat het niet de bedoeling is om allerlei berichten van jezelf in een topic te verwijderen, dit omdat het topic dan onleesbaar wordt. Dit geldt ook voor de oproepen. Ik wil je dan ook vragen om dit niet meer te doen.