Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

proef lezer.

beste allemaal, ik ben op zoek naar een proef lezer. ik ben een verhaal aan het schrijven en heb geen idee of het goed is en of het zin heeft on verder te schrijven ik ben hier erg onzeker over omdat ik erge dyslexie heb. wie dit graag wil zou die dan een mailtje willen sturen naar: proeflezer@hotmail.nl ik hoop dat de gene die reageert betrouwbaar is! met dank david, Ps het grene is drame / familie.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, David. Hier op het forum hebben we een proefleeshoek. Daar kun je stukken van max. 500 woorden laten lezen. Hier is dat subforum, maar lees wel eerst even de regels. O.a. dien je eerst even goed de spellingscontrole eroverheen te gooien, dien je gerichte vragen te stellen en mag je max. 500 woorden plaatsen (en dat één keer per dag en drie keer per week (ook weer een maximum. Er is geen minimum).

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Neem je tijd en plaats een stukje. Van de eerste opmerkingen kun je al heel wat leren voor je volgende stukken.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik wil graag proeflezen! Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik wil me er graag verder in verdiepen en in bekwamen, dus als je mijn hulp kunt gebruiken, zou ik dat ook erg leuk vinden om te doen! Groetjes, Femke