Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

Hallo, Ik ben amper 16 en gepassioneerd door het schrijven. Deels doe ik het ook om mijn dislexie te verbeteren en mijn leesproblemen weg te krijgen, maar ik heb nu een heel mooi verhaal afgerond :). Een fanfiction verhaal over ja hehe als meisje van 16 misschien niet zo hoe moet ik het zeggen volwassen maar het is een verhaal over de Jonas Brothers. Als jullie geïnteresseerd zijn laat dat hier dan maar weten. Dan neem ik met jullie contact op. Alvast bedankt :)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Je weet wel dat fanfiction niet uitgegeven mag worden he :). Op google kan je ook zoeken naar site waar je hem mag plaatsen - in zijn geheel, trefwoord: fanfic ;). Dat was gewoon even een tip :). Succes met het vinden van een proeflezer!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn inderdaad heel veel websites waar je fanfiction mag plaatsen; op zo ongeveer alle fora die niet over schrijven gaan en wél een creatief gedeelte hebben mag dat wel. Is er geen fansite van de Jonas Brothers, of zo? Google die. Grote kans dat je je verhaal daar kunt plaatsen. Daar zul je je doelgroep ook beter bereiken dan hier, want ik denk niet dat je hier veel fans kunt vinden. En je moet vast wel fan zijn om het verhaal te kunnen begrijpen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals mijn voorgangers zeggen; zoek er een site voor. Ik zou best wel iets willen proeflezen, maar geen fanfiction. Simpelweg omdat je daar niets mee kan. Je kunt het niet uitgeven, niet opsturen naar een wedstrijd. Het is dus voor de proeflezer die niet in de Jonas brothers is geïnteresseerd complete tijdverspilling. Nou weet ik niet eens wie de Jonas Brothers zijn, dus aan mij heb je niet veel.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben wel proeflezer voor fanfictie, maar dat is voor mijn zus. Ik help haar met een verhaal over een tv-serie die ik ook niet echt ken, en hoewel het leuk is om te lezen, help ik vooral met spelling (zij heeft ook dyslexie en heeft af en toe moeite met de Engelse spelling en grammatica). Maar ik hou niet van de Jonas Brothers. Ik ben sowieso geen fan van popsterren en al helemaal niet van de nieuwe Disney-"sterren."