Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jonge proeflezers gezocht (10/11 jaar)

Ik heb een verhaal geschreven voor kinderen uit groep 7. Nu zou ik het graag door twee of drie kinderen van die leeftijd (10 - 11 jaar) willen laten lezen. Helaas heb ik mijn omgeving totaal geen contact met kinderen van die leeftijd. Mijn neefjes en nichtjes blijken ineens al over een rijbewijs te beschikken en de oudste van de jongste generatie heeft net leren fietsen op een driewieler. Ken jij een jongen of meisje van die leeftijd die het leuk vindt om te lezen en om over het verhaal een paar vragen te beantwoorden? Het verhaal heeft ongeveer 6000 woorden (14 A4'tjes). Als het verhaal goed genoeg is en zal worden gepubliceerd, krijgen de proeflezers uiteraard als beloning een exemplaar.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat voor genre is het? Hoe lang is het? Ik zal het aan mijn broertje vragen, maar die vind vooral fantasie leuk. Zelf wil ik het ook wel lezen (ook al ben ik dan al een kleine 4 jaar te oud), kinderverhalen zijn niet zo leuk als iet wat ingewikkelder geschreven verhalen (voor mij dan), maar ik lees ze toch met veel plezier.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog wel een oppaskindje van 10 voor je. Ik stuur je een pb.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle reacties! Dit is ruim voldoende voor nu. :thumbsup: Later vandaag zal ik contact opnemen.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb het gevraagd aan mijn oudleerkracht van de basisschool, daarbij had ik het geluk dat zijn vrouw met mijn doelgroep werkt. dat zou je ook kunnen doen naar je oude school gaan en vragen of ze het daar willen lezen en feedback willen geven.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb het gevraagd aan mijn oudleerkracht van de basisschool, daarbij had ik het geluk dat zijn vrouw met mijn doelgroep werkt. dat zou je ook kunnen doen naar je oude school gaan en vragen of ze het daar willen lezen en feedback willen geven.
Ja, dat is ook een goed idee. Het is geloof ik alleen nu vakantie en er zit wel een deadline aan. Wel leuk om voor een volgend verhaal eens te doen.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn zoon is 11 en hij wil je verhaal wel lezen (als het leuk is :D ) Laat me maar iets weten als het nog nodig is :thumbsup: