Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Bied me aan om te proeflezen!

Beste sol leden, Ik wil me hierbij beschikbaar stellen om te proeflezen. Dit doe ik alleen in het fantasy/science fiction genre - hiervan dus ook alle subgenres. Helaas kan ik de ikvorm niet verdragen, dus daarin kan ik dan ook niet proeflezen. Proeflezen doe ik niet als vast, dus je moet mij steeds opnieuw aanvragen. Dit inverband met school en qualiteit van het proeflezen. Het maximale aantaal woorden ligt op 1 hoofdstuk - tussen de 4000 en 5000 woorden. Bij het aanvragen graag vast een korte beschrijving geven van het verhaal en wat je er precies mee wilt bereiken (voor de lezers dus) en de dingen waar ik op moet letten. Grammatica kan ik helaas (nog) niet op letten. De verhalen moeten dan wel al zijn herschreven door jezelf. Jij moet er zelf niets meer aan kunnen doen. Aanvragen kan via deproeflezer@gmail.com of op dit topic! - stuur GEEN pbtje. Ps: bij hoge uitzondering en in bespreking biedt ik mij ook aan als vaste proeflezer.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dit niet een oproep?
Haha, daar zat ik over te twijfelen, een oproep is voor mij meer iets wat je nodig hebt :). Maar ik denk dat ik het wel even daarheen moet verplaatsen ja.