Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Boek zkt Schrijver (030)

Trefw: nieuwsgierig, ondernemend, durven groeien, passie voor schrijven. De VIPbus zoekt twee jongemannen uit Utrecht met een passie voor schrijven die dit jaar – onder begeleiding en betaald- hun eerste (dames)roman willen schrijven! Twee toponderneemsters, één uit de stad en één van het platteland, worden geportretteerd in de stijl van de bouquetreeks. Wil jij dit jaar nog je eerste boek schrijven? Kijk voor meer informatie op http://www.devipbus.nl/2011/03/boek-zkt-schrijver/ Meld je voor 30 april 2011 aan via info@devipbus.nl!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat is de VIPbus? Spannend ... O, gelukkig, het is een kunstproject. Was al even bang voor weeeer zo'n realitieshow. Maar nee, kunst, kunst is goed.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou....idd...eigenlijk gaan mijn haren met dit soort oproepjes recht overeind staan. Het valt mij nog mee...dat er niet staat: Het liefst mannen tussen de 20 en de 40 jaar met voorkeur van allochtone afkomst. Als dan toch aan het uitsluiten bent.... :ninja: :confused: Dit vraagt om uitleg... 8)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat is de VIPbus? Spannend ... O, gelukkig, het is een kunstproject. Was al even bang voor weeeer zo'n realitieshow. Maar nee, kunst, kunst is goed.
Kunst is goed...maar in de kunst moet je juist geen bevolkingsgroep uitsluiten... ;)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
...maar in de kunst moet je juist geen bevolkingsgroep uitsluiten... ;)
Ik weet niet of ik het met die stelling eens ben. De verschillen tussen ons zijn goed, tussen mannen en vrouwen, tussen culturen. Dankzij die verschillen completeren we elkaar. Door alles maar gelijk te willen trekken ontkennen we de verschillen, vergeten we het beeld waarin we elkaar completeren. En slaat samenwerking juist om in ruzie, omdat we elkaars goede kanten niet meer kunnen zien. :) Heeeeel erg off topic!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
...maar in de kunst moet je juist geen bevolkingsgroep uitsluiten... ;)
Ik weet niet of ik het met die stelling eens ben. De verschillen tussen ons zijn goed, tussen mannen en vrouwen, tussen culturen. Dankzij die verschillen completeren we elkaar. Door alles maar gelijk te willen trekken ontkennen we de verschillen, vergeten we het beeld waarin we elkaar completeren. En slaat samenwerking juist om in ruzie, omdat we elkaars goede kanten niet meer kunnen zien. :) Heeeeel erg off topic!
}) Ja een beetje wel he....? Maar ik bedoelde eigenlijk hier mee te zeggen.....dat kunst voor iedereen is..of het nu door een man of vrouw gemaakt is, of door een zwart of wit mens en ga zo maar door....dat moet dus niet uit maken. Als het je aanspreekt dan is het toch mooi? En ik kan mij ook in jouw stelling verplaatsen. maar ik was met mijn opmerking een beetje kort door de bocht. Ik had het beter moeten onderbouwen. :o

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Da's de kunst van het schrijven pixelsenletters! Het maakt natuurlijk wel uit, door wie iets gemaakt is. De maker brengt zijn ziel en zijn geweten mee, maar ook zijn opvoeding, voorgeschiedenis en voorkeuren. Een liefdesroman, geschreven door een afrikaanse boer wordt automatisch al heel anders dan een liefdesroman van een huisvrouw uit Beverly Hills. Als jij bedoelt is dat iedereen die kunst wil maken, de gelegenheid moet krijgen, ben ik dat van harte met je eens. En als je bedoelt dat iedereen die naar kunst wil kijken en er van wil genieten of op wil mopperen die gelegenheid moet krijgen, dan ben ik het ook van harte met je eens. En dat de huisvrouw best het boek van de boer mag lezen en vice versa, ook helemaal met je eens.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Na vijf minuten op de bus gewacht te hebben verscheen die nog niet. Dus maar weggelopen. Ik val trouwens toch buiten de bus. Het is niet mijn eerste verhaal, ik ben geen man en zit ook niet tussen de 20 en 40 jaar in. Wat mij betreft kan de bus doorrijden. Maar waarom heeft de bus hier zich nog niet weer laten zien?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn zoooooveel mensen die willen schrijven. Waarom überhaupt en bij voorbaat daar twee mensen zonder ervaring voor gaan betalen?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Tja, door jou zit ik nu met het liedje "Busje komt zo" in mijn hoofd :D Maarre, om niet te ver off-topic te gaan... het lijkt er stilaan wel op dat de bus enkel een oproep heeft geplaatst en nu gewoon op zijn/haar mailbox zit te staren en wachten tot er zich kandidaten melden