Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijver gezocht

Hallo, Het klinkt vreemd misschien mijn oproep, maar als je even de moeite neemt het te lezen wordt het wel duidelijk. Ik werk zelf bij de thuiszorg ( zal geen namen noemen ) en daar heb ik een meneer op leeftijd leren kennen. Zelf heb ik maar twee dagen bij deze man gewerkt en in die twee dagen heeft hij indruk gemaakt op mij. Hij vertelde mij dat hij zijn kleinzoon had gevraagt om zijn biografie wilde schrijven omdat hij ontzettend veel heeft meegemaakt in zijn leven en dat hij dat graag zou willen vertellen via een biografie. Om welke reden dan ook die kleinzoon het niet kan wil of mag doen weet ik niet maar ik vindt het de moeite waard om voor deze meneer op zoek te gaan naar iemand die hier eventueel geschikt voor is en bereid daar tijd aan te besteden. Wat ik begreep staat er wel een vergoeding tegenover maar de verdere details weet ik niet omdat ik deze oproep eigenlijk buiten zijn weten om plaats. Ik wil hem nl. niet blij maken met een dode mus. Ik stel elke reactie op prijs en mocht iemand daadwerkelijk interesse hebben dan kan ik stappen ondernemen hierin. Bij voorbaat dank, Mevr. W. Visscher P.S. Het betreft een persoon uit Steenwijk.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De Stichting Welzijnsondersteuning Montfoort/Linschoten heeft een project, Op verhaal komen, waarbij vrijwilligers de levensverhalen van ouderen opschrijven. Misschien een idee om via die stichting te polsen of een van deze vrijwilligers er oren naar heeft? Zij hebben in elk geval de nodige ervaring op dit vlak.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo ook Pluspunt in Rotterdam (expertisecentrum voor senioren en participatie) onderneemt op dit gebied bepaalde initiatieven. Zie: http://www.pluspuntrotterdam.nl/site/112/2010_Dee… http://www.pluspuntrotterdam.nl/site/104/Deel_je_… Mocht de man in kwestie niet in Rotterdam wonen (of in de plaats die Helga noemt), dan zou het prettig zijn dat je even laat weten om welke stad of dorp het gaat. Dat maakt het al wat inzichtelijker voor een mogelijk geïnteressseerde schrijver.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou best wel wat kunnen schrijven, als de gebeurtenissen me interesseren! laat het me maar weten.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Unicorn1971, Ik bied mij aan onder de voorwaarde dat het bezoekadres niet te ver weg is van Alphen aan den Rijn. Ik zet mijn eigen levensverhaal dan maar even in de wacht. Je mag mij ook mailen. Ik hoor wel.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: Beste mevr. Visser. Wat een lief idee. Ik heb zelf jarenlang in de thuiszorg gewerkt en heb vaak gedacht dat het belangrijk is dat de jongere generaties de levens van hun ouders en grootouders kennen. Deze verhalen maken immers je wortels uit! Om te beginnen ben ik toen mijn eigen verhaal gaan schrijven 'Tranen als een regenboog' dat begin dit jaar werd uitgegeven. Daarnaast heb ik een oproep op mijn website staan omdat ik graag de levensverhalen voor andere mensen wil schrijven. Kijk bij www.mariannekammerer.com dan kunt u iets meer over mij te weten komen. U kunt me ook mailen natuurlijk. ambersarts@gmail.com Dat ik momenteel in Zweden woon hoeft geen enkel probleem te zijn. vriendelijke groet Marianne Kammerer

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Unicorn1971; Steenwijk is voor mij een beetje ver reizen, maar misschien heeft iemand anders op deze site interesse in deze uitdaging. @ Zjors; bedankt voor de tip!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gedag, Op zoek naar een bep. auteur googelde ik en kwam ik de oproep van u tegen op deze site. Wat leuk dat u een dergelijk initiatief neemt. Neem aan dat de indruk die de man met zijn levensverhaal op u gemaakt heeft ook komt door de indringende wijze waarop hij het zelf verteld? Lijkt mij een uitdaging om met eenzelfde toon het op papier te krijgen en aangezien ik in de buurt van Sneek woon dus niet super ver van Steenwijk.... Hrt. grt., Tupperware

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
beste mevrouw visscher, ik ben net klaar met de biografie van miriam, ik wil mijn kind terug. het boek ligt vanaf 19 april in de boekwinkel. ik ben de komende tijd dus beschikbaar om eventueel de biografie te gaan schrijven. mocht er van uw kant nog interesse zijn, via info@digi-driel.nl kunt u mij bereiken. mvg, arie van driel