schrijver gezocht
Hallo,
Het klinkt vreemd misschien mijn oproep, maar als je even de moeite neemt het te lezen wordt het wel duidelijk.
Ik werk zelf bij de thuiszorg ( zal geen namen noemen ) en daar heb ik een meneer op leeftijd leren kennen. Zelf heb ik maar twee dagen bij deze man gewerkt en in die twee dagen heeft hij indruk gemaakt op mij. Hij vertelde mij dat hij zijn kleinzoon had gevraagt om zijn biografie wilde schrijven omdat hij ontzettend veel heeft meegemaakt in zijn leven en dat hij dat graag zou willen vertellen via een biografie. Om welke reden dan ook die kleinzoon het niet kan wil of mag doen weet ik niet maar ik vindt het de moeite waard om voor deze meneer op zoek te gaan naar iemand die hier eventueel geschikt voor is en bereid daar tijd aan te besteden. Wat ik begreep staat er wel een vergoeding tegenover maar de verdere details weet ik niet omdat ik deze oproep eigenlijk buiten zijn weten om plaats. Ik wil hem nl. niet blij maken met een dode mus.
Ik stel elke reactie op prijs en mocht iemand daadwerkelijk interesse hebben dan kan ik stappen ondernemen hierin.
Bij voorbaat dank,
Mevr. W. Visscher
P.S. Het betreft een persoon uit Steenwijk.
De Stichting
Zo ook Pluspunt in Rotterdam
Kijk eens hier:
Ik zou best wel wat kunnen
Beste Unicorn1971, Ik bied
Beste mevr. Visser. Wat een
@ Unicorn1971; Steenwijk is
Gedag, Op zoek naar een bep.
beste mevrouw visscher, ik
Zo nieuwsgierig, ik kom uit