Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer gezocht voor roman

Zoals het onderwerp al aangeeft zoek ik proeflezers voor een roman. Ik ben net klaar met de eerste herschrijfronde en hoop tegen het einde van deze maand de (korte) proloog en het eerste hoofdstuk klaar te hebben voor proeflezers. Daarna zou ik iedere maand een nieuw stuk toesturen, het laatste in december. Ieder stuk zal tussen de 4.000 en de 12.000 woorden tellen. Het genre is science fantasy, maar ik zou graag ook minstens één proeflezer van buiten "het genre" hebben. Ik zou met deze roman graag meedoen aan de Castlefest Book Award, wat wil zeggen dat ik eind december minstens een derde van het boek volledig herschreven moet kunnen voorleggen. Ik heb een aantal stukjes hier op proeflezen geplaatst, onder de titel "Kinderen van Sirius".

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb ik ook een oproepje geplaatst. Maar aangezien er daar nog niet zoveel mensen geregistreerd zijn, zoek ik ook wat breder. Overigens heb ik inmiddels al zeven reacties, dus daar kan ik wel mee verder :)

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik weet niet of ik te laat ben, maar ik zou het ook erg leuk vinden om proef te lezen! Ik heb eigenlijk niets met het genre Science Fantasy, maar des te meer met taal en literatuur. Ik heb nog maar weinig ervaring met proeflezen, maar die zou ik wel graag opdoen. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen! Groetjes, Femke