Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Liedjes zoeken tekst

Mijn ideeen voor liedjes liggen wat eenzaam weg te stoffen en zijn naarstig op zoek naar een date met originele teksten (Nederlands). Of misschien heb je juist wel teksten liggen die nog een aardige melodie zoeken. Waar ik zelf het meest van houd zijn licht vervreemdende, associatieve, impressionistische teksten. Niet teveel bombast maar oog voor detail en sfeer. Eerder Spinvis dan Blof. Wie helpt me verder? Ruud

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jaar en twintig weken geleden reageerde ik op zo'n oproep en ik mailde wat teksten, die een melodie zochten. Nooit weer iets van gehoord. Ook niet dat het niet bruikbaar was of niet was wat de componist zocht. Overtuig me maar om weer in mijn map te duiken en iets uit te zoeken. Binnen hoeveel tijd kun je me zeggen of je er wel of niet iets mee doet?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor een vriend van me schreef ik teksten op zijn muziek. Helaas de laatste tijd helemaal niet meer. Zelf vind ik dat erg jammer, avondjes samen pingelen en schrijven waren erg fijn. Ik schrijf proza en poëzie. Wie weet kunnen we elkaar helpen?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je iets over je muziekachtergrond vertellen, Ruud? Zing je? Speel je een bepaald instrument? Hoe serieus/lang doe je dat al? Is het voor de lol of wil je echt iets gaan doen met die liedjes (in de zin van opnames maken, optredens etc.)? Dan krijgen mensen een beter beeld van waar je precies naar op zoek bent.