Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht Scenario - script schrijver

beste, Wij zijn opzoek naar schrijver die het wel zien zitten om aan verhalen te werken voor films. en het ontwikkelen van scenario's en script op de basis van ideeën. heeft u interesse laat ons dan iets weten. mvg Johannes de Jongh namens Johannes film studio's http://www.johannesfilmstudios.co.nr/ info@johannesfilmstudios.netai.net johannes94@live.be

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey, ik ben op zich wel geinteresseerd. Wat voor onderwerpen hebben jullie precies en wat is de lengte van de films die jullie willen maken?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
hey ik ben ook geeintereseerd ik kan zelf super mooie fantasie verhaal verzinnenn en schrijven ook van een film ik heb nauttr talent dat zegt iedereen ik wacht stuur me anders een mail mijn email summeea@live.nl

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey ik ben ook geeintereseerd ik kan zelf super mooie fantasie verhaal verzinnenn en schrijven ook van een film ik heb nauttr talent dat zegt iedereen ik wacht stuur me anders een mail mijn email summeea@live.nl
Beste summeea, Een van de eerste dingen om serieus genomen te worden als schrijver lijkt me een redelijke of misschien zelfs goede kennis van de (spelling van de) Nederlandse taal. In jouw geval lijkt het me iets waar je nog iets aan zou kunnen verbeteren voor je jezelf een 'nauttr talent' kan noemen...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik ben een beetje terughoudend. Een hele tijd geleden heeft iemand dit ook gevraagd. Daarop heb ik geerageerd. Het moest een film worden die niet veel geld kostte. Mijn verhaal en locatie waren zodanig dat het niets hoefde te kosten. Toen kreeg ik een berichtje dat ze het zo en zo wilden doen. Ik vond het prima. Vervolgens nooit iets weer gehoord.