Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Feedback gevraagd.

Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat ik op de goede manier bezig ben op dit forum. Ik zit op de opleiding Interactive Media aan het HVA, en voor het vak Content & Redactie moet ik een krant maken. Die krant bestaat onderanderen uit; -Een interview -Een nieuwsartikel -Ankeilers -Een column etc. Nu ben ik geen ster in schrijven, en helaas ook al niet in Nederlands. Dus ik hoopte dat ik hier wat hulp/feedback kan krijgen op de stukjes die ik schrijf. Hierbij het eerste onderdeel: Het interview. Het is de opdracht dat ik een van mijn klasgenootjes interview alsof we in 2030 leven. Het komt er dus op neer dat dit allemaal nog niet gebeurd is. Bij voorbaat dank, Steef. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *tekst verwijderd*

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Steef, als toevoeging op de opmerking van mijn collega: dit is een site over creatief schrijven. Dus verhalen, gedichten, columns etc. Jouw tekst past dus niet binnen de focus van deze site. Als je later de column hier wilt plaatsen ben je van harte welkom, maar houd dan rekening met de opmerking van Mijre Gidet.