Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht voor uitwerken van idee

Hallo, Ik ben op zoek naar een schrijver die samen met mij een idee wat ik heb op papier kan gaan zetten. De bedoeling is om een jong hip boek uit te gaan brengen, daarin komen verschillende interviews met bekende en onbekende mensen. Omdat ik geen ervaring heb in deze wereld vraag ik ook om iemand met ervaring en die een leuke hippe kijk heeft en enthousiast is. Er gaat wel wat tijd in zitten en er is een hoop research werk voor nodig. Veel meer kan ik niet over het idee los laten maar de mensen die weten wat ik van plan ben hebben al zin om het te lezen. Dus kan jij me helpen, en wil graag meer informatie ? stuur dan een mail naar thom.van.veghel@hotmail.com Alvast Bedankt !

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In deze SOL wereld is het in ieder geval netjes om je even voor te stellen, thom1988: Zie Even Voorstellen bij Forum Snelkeuze (rechts van dit bericht). Ik heb best een leuke hippe kijk en sta ook enthousiast in het leven :D, maar nee. Welkom hier!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Thom, vaak willen mensen weten of er een vergoeding tegenover staat. Ook de taakverdeling is handig om te weten. Ik zie dat het om interviews gaat. Misschien kun je ook eens informeren bij journalistieke opleidingen en sites. Hier gaat het toch meer om romans, gedichten en verhalen.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook hip. Maar niet meer jong. :crybaby: Maar ben wel benieuwd naar je idee. Interviews met onbekende mensen... Wie wil dat lezen? Wel natuurlijk als het fictie is, maar dit klinkt journalistiek.