Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lieve Lola?

Iedereen kent wel de lezersbrieven van vroeger waarbij een lieve Lola troostte en advies gaf op liefdesvlak... bestaan die nog? Ik zou maar al te graag voor een tijdschrift werken en brieven beantwoorden...iemand raad hoe ik daar aan begin?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen kent wel de lezersbrieven van vroeger waarbij een lieve Lola troostte en advies gaf op liefdesvlak... bestaan die nog? Ik zou maar al te graag voor een tijdschrift werken en brieven beantwoorden...iemand raad hoe ik daar aan begin?
Ik ken die niet hoor :P. Wat is het voor iets dan. Edit: Laar maar, ik weet het al. Sorry voor mijn offtopicheid. Zeer onprofessioneel van mij xD. ----------- En nu ontopic: Je kan ook eens een eigen ding daarvoor beginnen, dan maak (of laat je) een internetsite (maken), waarop mensen die vragen kunnen stellen. Wat je ook kan doen is eens contact opnemen met een tijdschrift die een beetje in die trant (liefde) zit. Misschien kunnen zij je verder op weg helpen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kan je toch gewoon aanbieden bij zo een tijdschrift, wat houdt je tegen? . Vroeger had je de Yes en Fancy en nog zo een paar dingetjes. Maar ik denk wel dat de mensen die die rubieken schreven ook echte jeugdvoorlichters waren en zelfs psycholoog of dokter. Je had ook vragenrubrieken 'seks enzo' en ik vond altijd dat ze die dingen heel wijs aanpakten. Als je zelf initiatief neemt zoals Tusdar zegt en er al aan begint en het loopt eenmaal vlot, dan denk ik dat je kans maakt als je je gaat aanbieden bij zo een tijdschrift. Maar eigenlijk is dat ook gewoon maar hoe ikzelf zou redeneren: ik ken geen mensen die voor een tijdschrift werken.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tille heeft gelijk, als die rubrieken er nog zijn, worden daar dan meestal mensen 'met papieren' achter gezet. Of, net als in de Linda: Sylvia Witteman, maar die geeft wel heel hilarische adviezen. Die rubriek is niet serieus, heeft alleen een erg hoge vermakelijkheidswaarde.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan me herinneren dat er in de schoolkrant van mijn oude middelbare school wel zo'n soort rubriek stond, maar dat was ook meer voor het vermaak dan dat de adviezen die werden gegeven echt serieus waren, zoals het voorbeeld van Janheij. Leuk om te lezen was het in ieder geval wel.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lieve Lola, Mijn man begrijpt me niet. Wat te doen? Liefs, Weethetnietje Lieve Weethetnietje, 3 gram arsenicum in een glas lauwe melk en in een teug opdrinken. Doei, Lola. Ja, ja....goede ouwe tijd.