Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht - fantasy verhaal!

Hallo, ik ben op zoek naar iemand met verstand van schrijven die met een heldere/rechtvaardige blik mijn fantasy verhaal zou willen proeflezen. Hier enkele stukjes die ik al geschreven heb: http://www.schrijvenonline.org/forum/107826 http://www.schrijvenonline.org/forum/107371 http://www.schrijvenonline.org/forum/107220 Als je deze taak leuk lijkt om uit te voeren, reageert u dan alstublieft op dit topic. Bij aanmelding zal een mail volgen met de dingen die ik verwacht van mijn proeflezer - eigenlijk een soort proeflees contract - Als je meer info wilt, stuur maar een mailtje. Ik zal altijd antwoorden. Alvast bedankt! ------- Ik heb als proeflezer, sinds vandaag: Hallon. Verhaal is verzonden.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tusdar, feedback via PB. Stuur maar op!... :)
Het verhaal is verzonden :). Hartelijk dank.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn er misschien ook mensen, die als vaste proeflezer willen functioneren. En dus op den duur steeds een nieuw hoofdstuk van mij zullen ontvangen - met enige regelmaat natuurlijk, ik zal nooit mijn volledige boek opsturen.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn er echt geen mensen. Jammer. Misschien moet ik zelf ook maar eens wat meer gaan proeflezen op deze site, maar ik doe het het liefst via de mail, dan kan ik het op mijn manier doen. Dat werkt veel fijner. Doordat het hier niet mogelijk is om zo te proeflezen weerhoudt mij dat er een beetje van. Maar ik zal me daar maar overheen zetten :).

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallon heeft net zijn goede daad naar mij verricht. Hij is proeflezer geworden :). Heel erg bedankt, Hallon.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tusdar, een tip wat proeflezers betreft. Probeer van alle soorten er meerdere te krijgen. Hierdoor krijg je een feedback vanuit verschillende schrijvers en genre perspectieven.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou graag proeflezer willen zijn maar aangezien ik zelf nog veel kan leren, denk ik niet dat ik echt iets voor je kan doen. Ben nog een groen blaadje aan een hele grote mooie boom. ;)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke verwachtingen heb je van een proeflezer, Tusdar? :o
Hele hoge verwachtingen. Nee dat valt wel mee, denk ik! Dit zijn de punten, die dan vooral echt het belangrijkst zijn: Dialogen - zijn ze levend en niet dood? Is er genoeg spanning in te vinden? Nodigt het uit verder te lezen? Woord herhaling - gebruik ik bepaalde woorden te vaak? Hoe komt het verhaal over bij de lezer? Zit je erin of juist niet? Spelling/grammatica - is dat goed of klopt er iets niet aan? Op andere dingen mag natuurlijk ook gelet worden, maar op deze bovenstaande punten wil ik toch dat de proeflezer een niveau heeft. Qua tijdsdruk heb ik helemaal geen enkele verwachtingen - mits je zo snel als mogelijk reageert. Verder wil ik dat je gewoon right to the point bent, daar heb ik het meest aan. Dat was wel zo'n beetje alles.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou graag proeflezer willen zijn maar aangezien ik zelf nog veel kan leren, denk ik niet dat ik echt iets voor je kan doen. Ben nog een groen blaadje aan een hele grote mooie boom. ;)
Ik houdt je dan gewoon nog even in gedachten ;).

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke verwachtingen heb je van een proeflezer, Tusdar? :o
Hele hoge verwachtingen. Nee dat valt wel mee, denk ik! Dit zijn de punten, die dan vooral echt het belangrijkst zijn: Dialogen - zijn ze levend en niet dood? Is er genoeg spanning in te vinden? Nodigt het uit verder te lezen? Woord herhaling - gebruik ik bepaalde woorden te vaak? Hoe komt het verhaal over bij de lezer? Zit je erin of juist niet? Spelling/grammatica - is dat goed of klopt er iets niet aan? Op andere dingen mag natuurlijk ook gelet worden, maar op deze bovenstaande punten wil ik toch dat de proeflezer een niveau heeft. Qua tijdsdruk heb ik helemaal geen enkele verwachtingen - mits je zo snel als mogelijk reageert. Verder wil ik dat je gewoon right to the point bent, daar heb ik het meest aan. Dat was wel zo'n beetje alles.
Nou, kom maar op dan! :)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke verwachtingen heb je van een proeflezer, Tusdar? :o
Hele hoge verwachtingen. Nee dat valt wel mee, denk ik! Dit zijn de punten, die dan vooral echt het belangrijkst zijn: Dialogen - zijn ze levend en niet dood? Is er genoeg spanning in te vinden? Nodigt het uit verder te lezen? Woord herhaling - gebruik ik bepaalde woorden te vaak? Hoe komt het verhaal over bij de lezer? Zit je erin of juist niet? Spelling/grammatica - is dat goed of klopt er iets niet aan? Op andere dingen mag natuurlijk ook gelet worden, maar op deze bovenstaande punten wil ik toch dat de proeflezer een niveau heeft. Qua tijdsdruk heb ik helemaal geen enkele verwachtingen - mits je zo snel als mogelijk reageert. Verder wil ik dat je gewoon right to the point bent, daar heb ik het meest aan. Dat was wel zo'n beetje alles.
Nou, kom maar op dan! :)
Vind je het goed, als ik je even laat wachten tot ik enkele dingen verbeterd heb? Dat zal ik in het weekend - in Luxemburg gaan doen. Daarna nog even uittypen op de pc en dan stuur ik het op. Het lijkt me namelijk vrijwel onredelijk om je dingen te laten proeflezen die toch niet meer in het verhaal zitten.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik meld me ook aan. (: Sorry dat ik zo laat reageer, ik zie dit topic nu pas.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik meld me ook aan. (: Sorry dat ik zo laat reageer, ik zie dit topic nu pas.
Hahaa, geeft niet hoor :P. Maar ik zal je mailen wanneer de aanpassingen gemaakt zijn :).

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@spirit @Xuchiejlala Ik hoef nu nog maar drie wijzigingen te doen. Als dat gebeurd is laat ik het jullie weten.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry dat het zo lang duurt. Ik kan een stukje niet krijgen zoals ik het wil hebben, daardoor kan ik het nog niet verzenden naar jullie. Ik ga er heel lang naar kijken.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey!!' Ik houd van fantasyverhalen, heb er ook behoorlijk wat ervaring mee! Stuur het me maar als pb, ik zal kijken of ik er wat over kan zeggen!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey!!' Ik houd van fantasyverhalen, heb er ook behoorlijk wat ervaring mee! Stuur het me maar als pb, ik zal kijken of ik er wat over kan zeggen!
Hoi, Oke ik zal het opsturen. Ps: van jouw heb ik nog niks ontvangen!