Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

Hooi iedereen! Ik heb mijn verhaal voor een wedstrijd af. Nu zou ik graag feedback willen op bepaalde dingen, kijken naar de techniek en spelling. Komt het goed over dat soort dingen. Zelf heb ik daar niet echt verstand van en ik vind het nog moeilijk om als lezer zelf naar mijn eigen verhalen te kijken. Het verhaal behoord tot het genre Fantasy voor degene die dat graag willen weten. Vrijwillige die me goede feedback en tips kunnen geven? Alvast bedankt! Elianne.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het voor de FSB? Zo ja, dan mag je hem naar me PBen (gewoon in de body ;) Je kunt geen bijlagen versturen met een PB). Voor max 1500 woorden heb ik wel tijd.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zei 'ook goed' ;) Ben benieuwd voor welke plaat je bent gegaan (dus níet erbij zeggen ;) Wil het zelf zien :P). Wel een waarschuwing. Ik kan echt een muggenzifter zijn en houd geen rekening met jouw leeftijd. Vind je dat geen probleem? Dan mag je 'm in de body van een PB mikken en mijn kant op schoppen.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey! Ik zou het heel graag willen lezen, heb behoorlijk wat ervaringen met fantasyboeken! Stuur het me maar!