Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor thriller

Ik zoek iemand die de komende weken tijd en zin heeft om mijn manuscript te proeflezen. Het genre is psychologische (vrouwen)thriller, ongeveer 63.000 woorden. Het gaat er voornamelijk om of alle gebeurtenissen in het verhaal nog consequent lopen. Dit omdat ik in de afgelopen weken veel dingen in mijn manuscript heb omgegooid, toegevoegd, geschrapt en veranderd, voornamelijk naar aanleiding van commentaren in onderbouwde afwijzingen van uitgeverijen. (Voor het hele proces, klik op de link naar mijn blog in mijn onderschrift.) De nadruk ligt zoals gezegd op het letten op inconsequenties, maar inhoudelijke kritieken (geloofwaardigheid e.d.) zijn uiteraard ook welkom. Er zullen weinig taal- en spelfouten in het manuscript staan, mocht je desondanks iets tegenkomen, dan hoor ik het natuurlijk graag. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar kan wel alvast het eerste hoofdstuk opsturen. Ik hoop volgende week alles af te hebben. Vanzelfsprekend ben ik bereid een eventueel manuscript of verhalen van jou 'terug' proef te lezen!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil het ook wel lezen. Ik lees het liefst thrillers al lees ik af en toe ook wel eens wat anders, maar thrillers is bij mij favoriet. Dus ik zie wel of je mij als proeflezer wilt. In elk geval veel succes.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Via, ik zou mij vereerd voelen. Als er iets niet klopt dan gaat mijn eigen consequente gecreerde detective er naar op zoek.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeetje, ik dacht dat het moeilijk zou worden en nu moeten jullie me gaan kiezen! Jeanet en Sgoojur, jullie zijn denk ik het meest 'mijn doelgroep' en ik zou graag van jullie aanbod gebruik maken. Ik stuur jullie later vandaag nog wel even een pm. De anderen, bedankt voor het reageren!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoef niet getroost te worden, hoor. Er liggen genoeg boeken nog op me te wachten :lol: Maar als je een proeflezer nodig hebt, dan hangt het een beetje van het genre en de omvang af ;)