Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer (s) gezocht voor roman.

Beste Schrijvers, 2 maanden geleden kreeg ik ineens een idee voor een boek. Het is gebasseerd op mijn eigen ervaringen, doelen, en dingen die ik belangrijk vind in het leven. Ik ben toen begonnen met het maken van karakterschetsen, het uittekenen van het plot etc. alleen heb toen een beetje moeilijke periode meegemaakt waardoor ik mijzelf er niet toe kon zetten om te schrijven. Nu ben ik 2 dagen geleden weer achter mijn computertje gekropen, heb eindelijk alle karakterschetsen afgemaakt en ben begonnen met schrijven. Ik ben inmiddels 3000 woorden verder, en bezig in het tweede hoofdstuk. Ik ben op zoek naar iemand die dit stukje wilt proeflezen, en of het wel aanspreekt. Of mijn manier van schrijven niet vervelend is, en of ik niet veel schrijf/stijl fouten maak. Misschien iemand die er opmerkingen bij/onder wilt zetten? Ik ben dus nog niet zo ver, maar heb momenteel erg veel inspiratie en voor ik allemaal onzin blijk op te schrijven zou ik heel graag een objectieve mening horen. De eerste allinea's van het verhaal heb ik op proeflezen gezet onder de naam Connor. De doelgroep is vrouwen vanaf ong. 16 (denk ik). Het wordt een roman. Groetjes, Steffanie!