Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezers

Hallo, ik ben opzoek naar proeflezers voor mijn jeugdverhaal over een jongen die opzoek gaat naar de waarheid achter zijn oom, in een land waar een dictator de macht heeft en mensen verdwijnen, als ze te veel weten of "tegen"de dictator zijn. Ben opzoek naar mensen die willen lezen/kijken of het inhoudelijk goed is. Ook ben ik opzoek naar mensen die op het schrijftechnisch mee willen kijken of alles klopt.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je schrijft zoals je doet in je oproep, moet je rekening houden met het volgende: Hakken in zinnen. Let goed op of woorden los of vast geschreven dienen te worden. Succes! xas

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben al bij hoofdstuk 8-9 tot nu toe, het gaat lekker. Heb mensen gevonden die me helpen bij spelling en grama. Kan nog wel hulp gebruiken bij het verhaal zelf, mensen die willen lezen of het verhaal goed is geschreven, of het leuk is enz.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
al 8 hoofdstukken af en nagekeken van de kogel, hij gaat lekker, hij gaat goed, zoals het schrijven wezen moet. met dank aan Arjen Witteveen en Saskia Schouten en natuurlijk alle andere

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en hoofdstuk 9 tm 11 is ook af, wist niet dat ik talent had, krijg tot nu toe alleen maar thumbs up voor mijn hoofdstukken

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je gaat lekker, Jody. Hou wel de kwaliteit in de gaten he? Snel en secuur gaan niet altijd hand in hand.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet ik ,heb 3 mensen die de spelling en grama id gaten houden voor mij en corrigeren. Schrijf daarnaast eerst alles op papier van een hoofdstuk en dan in ywriter zodat ik woorden kan tellen en kan bepalen of het beter kan qua inhoud enz. Daarnaast schrijf ik 3 hoofdstukken per keer en stuur die dan op, het lijkt zo dat ik heel snel schirjf maar daar zit soms best wel wat tijd tussen.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het verhaal is nog niet eens af, of ik heb al een geintereseerde uitgever, die het boek (misschien) wil uitgeven.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jaylen books. Maar ik twijfel nog, nadat ik hier op dit forum las je 30 euro p.m moest dokken, aangezien ik maar van een wajong leef is dat best wel veel voor mij, dus ik wil misschien even verder kijken, eerst afwachten wat hun te vertellen hebben, ze zouden me bellen dus wacht af.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jody, denk goed na voordat je dat doet, het is wel 3600 euri per jaar! Daarvoor moet je tenminste 1500 boeken verkopen. Verkoop je die aantallen dan lig je uit de wajong!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
ik twijfel nog, nadat ik hier op dit forum las je 30 euro p.m moest dokken
Jody, denk goed na voordat je dat doet, het is wel 3600 euri per jaar!
360 euro. :) Hier staat enige info over Jaylen Books: http://www.schrijvenonline.org/forum/107372 Je kunt er niets meer aan toevoegen; maar misschien vind je er nog iets wetenwaardigs.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
denk ook niet dat ik het ga doen idd. Ga ff verder kijken voor andere oplossingen. Bij fm ga ik denk ik ook niet ben niet erg positief over hun.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste allemaal, Graag wil ik even reageren op jullie "berekeningen". Het is inderdaad zo dat wij werken met een fonds, maar wij hebben ook de mogelijkheid om een boek op royaltybasis uit te brengen (dit staat nog niet op onze website vermeld). Verhoudingsgewijs krijg je per boek, indien je meedoet aan het fonds, wel meer dan op basis van royalty. Het fonds kost inderdaad € 360,-- per jaar. En dat zijn zeker geen 1500 boeken. Het is afhankelijk van de verkoopprijs van je boek, want de winst gaat volledig naar de auteur van het boek! Het grote voordeel bij Jaylen Books is dat wij alles met jou afstemmen. Hoe meer je in eigen beheer doet, hoe groter je winst. Daarnaast werken wij voornamelijk met freelancers, waardoor wij diverse diensten tegen zeer aantrekkelijke tarieven kunnen aanbieden. Ik hoop dat ik met deze reactie e.e.a. heb kunnen verduidelijken. Mocht je meer willen weten mag je natuurlijk altijd contact opnemen. Inge jaylen-books@hotmail.com

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Het is afhankelijk van de verkoopprijs van je boek, want de winst gaat volledig naar de auteur van het boek!
Kun je iets meer vertellen over hoe de verhouding verkoopprijs <-> winst is samengesteld?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ho, ho, Jaylen books. Ik heb jullie gemaild maar geen reactie gekregen. Ik ga echt niet weer mailen. Nogmaals: wat voor fonds is dat in hemelsnaam? Een goed doel? 360 euro voor een fonds dat niet nader wordt omschreven is heel vreemd. Dan ben je goedkoper bij een andere pod uit.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, ik heb ook een vraag voor Jaylen Books. Fijn dat er hier gereageerd wordt trouwens. (Waarom is dat andere topic eigenlijk gesloten?) Kun je inderdaad iets meer over dat fonds vertellen? En hoe zit dat met dat halfjaarcontract? Wat gebeurt er als je dat niet verlengd? Blijf je altijd aan dat fonds vastzitten zolang je het boek wilt verkopen? Op de site staat ook maar zeer weinig informatie.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
En dan heb ik er ook nog een, want hier kwam ik gisteravond niet uit:
Verhoudingsgewijs krijg je per boek, indien je meedoet aan het fonds, wel meer dan op basis van royalty.
Wat krijg je meer? Op basis van welke royalty? En wat minder indien je niet meedoet aan het fonds? Kun je überhaupt niet meedoen aan het fonds?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Tenpages is net zo vaag/vreemd als Jaylen books.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
uhm whelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welk einde is mooier voor het verhaal mijn aller eerste idee was dat het eindigt met de dood van de peter en het overhandigen van het dossier aan de krant, en als extra een krantenartikel waarin beschreven staat dat het regime is gevallen maar vd week bedacht ik me dat een mooi eind ook kon zijn dat rick of zijn ouders terug vind of bij een nabestaande van de vermiste handelaars fam woont

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
jodyhens, reclame maken voor de verkoop van je boek (of financiering van je boek in dit geval) zoals je doet in #23 is hier absoluut niet toegestaan. Dit is ordinaire spam. Ik heb het verwijderd.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jody... dan lig je uit de wajong!
Zojuist belde mijn dochter, en ik besprak dit met haar. Dat er een wetswijziging is geweest, is haar nooit meegedeeld. Toen zij in de WAJONG kwam, was het zo dat inkomsten uit arbeid gewoon bovenop de uitkering kwam, wat er ook gebeurde, op die WAJONG had je altijd recht. Dat is nu dus veranderd, onder een bepaald bedrag (ergens rond de € 300p/m) schiet je er zelf niks mee op, indien je iets verdient. http://www.uwv.nl/wajong/fasevragen/mijn_inkomen_… Je ligt dan dus niet, zoals Bobcat stelde 'uit de WAJONG', maar je uitkering wordt wel drastisch lager. Ik wil niet beweren dat dit niet - deels - eerlijk is, dat is hier ook niet de discussie. Ik wil alleen de waarschuwing even kwijt, dát het zo is (geworden, tussentijds) Wat ik namelijk wél oneerlijk vind, is dat men dit de WAJONG-gerechtigden niet vertelt.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en ook het laatste hoofdstuk (nr22) is eindelijk af. nu nog overtikken. pf 4 hoofdstukken nog overtikken,versturen,correcties doorvoeren, dan is hij helemaal af.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
eindelijk, de ruwe versie van Link! is af, als hij gecorrigeerd is gaat hij naar de proeflezers, ben benieuwd hoe die hem vinden.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben een beetje laat misschien, maar als je nog geïnteresseerd bent in proeflezers, bied ik mijzelf graag bij deze aan!