Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

illustrator in de markt voor samenwerking

Hallo, wil je je boek(je) voorzien van illustraties? Ik vind het erg leuk om daar aan mee te werken door die illustraties te maken. Dat kunnen illustraties zijn bij alle mogelijke verhalen en boeken, dus zowel voor volwassenen als voor kinderen. Gedichten, prentenboeken, etc.etc. Kijk eens op mijn website *verwijderd* voor een eerste kennismaking en neem contact met me op, want wie weet waar we samen toe in staat zijn.... Ik ben benieuwd, Henk

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doe je het gratis? Nee? Dit is sowieso spam. Misschien moet je je eens voorstellen? Je loopt hier al 1 jaar en 8 weken rond, zie ik. En dit is je eerste bericht.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan best zijn. Maar zo'n topic irriteert me verschrikkelijk. Het is al gemeld, anders had ik het gedaan. Hier ruim een jaar rondlopen en dan zonder verder meedoen even spammen naar je website.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo, ik heb weliswaar een tijd terug me opgegeven, maar er nog niet eerder iets mee gedaan. Spam is het niet. Ik vind het simpelweg erg leuk om te illustreren en zoek mensen die daar wat aan zouden kunnen hebben. Het lijkt me een prima idee om samen met een schrijver dan tot een uitgave tekomen. Om echte verdiensten gaat het me niet, wel om het zinvol uitoefenen van een hobby.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoe kom ik dan in contact met iemand om zoiets samen me te doen?
Sjonge, aan een beetje fantasie ontbreekt het je wel. Wat dacht je van hier gewoon leuk meedoen en dan contacten leggen. Niks gaat vanzelf. Alleen spammen is zo makkelijk.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dan dus kennelijk een valse start gemaakt....maar, weet je, als je geen van de deelnemers kent, dacht ik met zo'n uitnodiging die contacten te leggen. ik heb een paar forumdiscussies gezien, en daaruit afgeleid dat zo'n oproep wel kon. kennelijk niet dus. ik moet je eerlijk zeggen geen enkele ervaring met zo'n forum te hebben, vandaar.