Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

ik ben een boek aan het schrijven en heb hier al eerder een reactie op gehad van iemand die ook daadwerkelijk mijn boek heeft gelezen en er opmerkingen bij heeft gezet alleen is ondertussen mijn computer een keer gecrashed en had de helft van het verhaal opgeslagen, nu een paar weken later ben ik weer gaan schrijven omdat ik een tijd niet wist wat ik moest schrijven, ik zou dit graag opnieuw proef laten lezen door iemand en die er dan ook weer comentaar bij zet. het gaat over een verhaal wat op waargebeurde feiten is geschreven over een meisje dat drugsverslaafd is. ik hoor wel van jullie! groetjes!!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat als proeflezer ook handig is om te weten: voor welke leeftijd is het geschreven, en hoe lang is het?

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het is minimaal 16 plus maar dat zeg ik minimaal mischien zelfs wel alleen voor volwassenen maar dat weet ik zo niet, maar het bestaat nu uit 21 a5 paginas en ongeveer 5.100 woorden maar het is ook nog niet af, ik wil alleen weten of ik mensen wel aanspreek voordat ik nog meer bladzijdes ga schrijven die nergens op slaan ;)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb wel even tijd, als je wilt.
ik heb net ook een stukje van het verhaal bij proeflezen neer gezeg mischien wil je dat eerst lezen om te kijken of het je uberhaupt aan spreekt? het heet mijn naam is jacqueline