Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer gedichten gezocht

Hey, Ik weet niet of het juist staat, of een normale vraag is :p Maar ben op zoek naar iemand die 'iets' kent van gedichten en eventueel is wil lezen wat ik geschreven heb en daar een mening op wil geven. Eigenlijk meer dan 1 persoon :D waarom heb ik liever een wildvreemde dan 'n kennis? antwoord: m'n gedichten voelen persoonlijk aan, sommigen schrijven vanuit diep in zichzelf en om iemand die'k ken dan zoveel vrij te geven over mezelf, is nu eenmaal niet met veel plezier gedaan :D het is te persoonlijk zeg maar :D (kan het nogal raar uitleggen soms :p) Waarom wil ik iemand laten keuren op wat ik schrijf of voel in gedichten? antwoord: is inderdaad nogal moeilijk voor de persoon die ze leest, maar mensen die je kent zullen altijd zeggen, oh mooi, ben ontroerd, of weet'k wat. iemand die graag gedichten leest zou kunnen zeggen wat ze erover denken, hoe ze het ervaren als ze het lezen enz ikzelf word bij sommige van m'n gedichten meegezwiept in 'n roesje zeg maar, soortvan gevoelens die meeslingeren. en de bedoeling zou zijn dat mensen die ze lezen hetzelfde gevoel kunnen krijgen, dat ze meerazen in de gevoelensstormloop :p daarvoor zoek'k bvb mensen die niet te 'melig' zijn zeg maar :p hoewel die mogen ook, alleen niet teveel :p beetje kritisch, waarmee ik weer niet bedoel dat ze me moeten antwoorden met welke schrijffouten erin staan nadat ze het gelezen hebben. ik wil dus eigenlijk denk'k gewoon weten wat 'jullie' voelen als jullie de gedichten lezen. als mensen zich geroepen voelen? let me know :p (- nog enige persoonlijke weetjes, ik gruwel van engelstalige gedichten en heb er zelf van de 50, maar 1 of 2. kan mooi zijn, maar niet aan mij besteed :p - ik rijm ook niet, ik probeer mezelf te uiten, soortvan, iets te maken, iemand te bewegen, niet iemand te entertainen - ik zie amper een snars in andermans gedichten *bloos*, hoewel, niet waar, er zijn veel mooie gedichten, als ze geschreven zijn uit iemands ervaring ipv gewoon om iets te schrijven. - mij niet alvast beoordelen wegens mijn rare uitdrukkingen e.d. :p ik ben heel lief oooook :D)

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
al aan proeflezen gedacht?
durfde eerst in da topic nie posten :D maar niemand die hier niet op zit, kan daaraan he? hoeveel gedichten kan je daar posten? of maakt het niet uit?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is een maximum lengte (meer nodig bij verhalen) en een maximum aantal posts per dag/week: http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/10… Het is dus niet een handige manier om je hele oeuvre te laten bekijken, maar er kijken dan vaak wel weer meerdere mensen naar. En nee, mensen die niet de moeite nemen om lid te worden kunnen daar niet lezen. Wist je trouwens dat er ook een voorstelforum is is? ;)

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is een maximum lengte (meer nodig bij verhalen) en een maximum aantal posts per dag/week: http://www.schrijvenonline.org/forum-onderwerp/10… Het is dus niet een handige manier om je hele oeuvre te laten bekijken, maar er kijken dan vaak wel weer meerdere mensen naar. En nee, mensen die niet de moeite nemen om lid te worden kunnen daar niet lezen. Wist je trouwens dat er ook een voorstelforum is is? ;)
'k vond m'n weg niet goed :p kga is overal rondsnuisteren eerst, thanks :D

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil met plezier je proeflezer zijn, laat maar komen! Wat ik van gedichten weet: ik lees al 14 jaar bijna uitsluitend gedichten en heb 4 jaar Spaanse literatuur gestudeerd. Stuur wat je wil delen gerust door, en ik zal er zo snel mogelijk een kijkje naar nemen. Je kan het contactformulier gebruiken... Ik wens je zeker alle inspiratie ter wereld toe... Lex

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je nog iemand nodig hebt, wil ik ook wel proeflezen. Ik schrijf er af en toe ook wel eens.. en lees er best vaak. Dus je kunt er altijd een paar door sturen. :) Jac