Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

scenarioschrijver gezocht

Wij zijn een bedrijf dat zijn wortels heeft in de erotiek. Op dit moment zijn wij op zoek naar ervaren scenarioschrijvers M/V voor het schrijven van een soap. Interesse? Reageer!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Humor en cynisme liggen niet ver uit elkaar. Tenminste, dat vind ik dan. Misschien heeft Tja hiervoor ook nog wat op de plank liggen...

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Als ik een ban van Dries krijg, weet je me wel te vinden.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Vertel eens iets meer erosoap, want dit zijn wel erg weinig details. Staat er een financiële vergoeding tegenover? Is het een eigen project of heb je een opdrachtgever? Wordt het een eenmalige productie of een serie?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Begrijp ik het goed, erosoap dat je de ene erotische scène na de andere verwacht? Vermoeiend hoor.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De een vraagt om meer uitleg en de ander weet al genoeg om het vermoeiend te vinden ;-). Maar goed, ik begrijp dat jullie het vermoeden hebben dat het hier gaat om een soort van grap. Niet dus. Het voert mij te ver om exact te vertellen wie wij precies zijn, maar wij zijn al sinds jaar en dag een grote speler op deze markt. De soap zal gebruikt worden voor commerciele doeleinden (via platforms die wij allen in eigen beheer hebben) en dus staat er een vergoeding tegenover. Daarbij denken we niet aan soaps die jaren gaan lopen, maar we sluiten niet uit dat we het tot een jaar weten te rekken. Eerste gedachte is een serie die 20 weken draait (2 x per week 25 minuten). Ja. het wordt stouter dan GTST, maar wel in die lijn. Vragen? Shoot.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor, aan een grap heb ik helemaal niet gedacht. Ik breek dit topic alleen open. Wees blij. Al jaar en dag een grote speler op de markt met platforms in eigen beheer die een soap stouter dan GTST willen. Beetje vaag.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na ja erosoap, eens mens mag het toch vermoeiend vinden bij de gedachte alleen al dat het aan één stuk door zou gaan? Niet dat ik al scenario's kan schrijven, maar ik wil toch even weten of je vrouwvriendelijke erotiek in gedachten hebt, want dan kan ik mij er wel iets bij voorstellen!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Zoiets als dat Laura zwanger wordt van hoe-heet-ie-ook (Robbert), en dat je open & bloot ziet hoe dat in zijn werk gaat, maar dat de baby er niet komt, omdat dat niet erotisch is. Waarna Laura haar eerdere vrouwvriendelijke sensitiviteit herontdekt en die manifesteert, omdat dat wel erotisch is. Enzovoorts in het dubbele kwadraat van kruislings gepaard rijm met een portie personen, maar dan geen rijm, maar wel gepaard en kruislings, engazomaardoor-totindeeeuwigheidamen. Zoiets?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De erotische solsoap (sol = schrijven online leden). We hebben hier hetero's, homo's, lesbiennes, nergens-aan-doeners, ervaringsdeskundigen, groentjes, sadisten, romantische figuren, alles dus. Daar kun je gemakkelijk 20 weken x 2 x 25 minuten (is duizend minuten) mee vullen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik had het niet beter uit kunnen leggen, Thérese. We kunnen ook op sol om beurten een stukje schrijven. Wel paarsgewijs, uiteraard.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een beetje te veel gevraagd om met mijn (bescheiden) schrijftalent een ander een beurt te geven. :\\

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat hiet al niet anders dan op de meeste forums. Overheersen een paar mensen en die maken van alles iets waanzinnigs interessants. Maar dank voor het openbreken van dit topic. Heb in ieder geval een paar interessante mailtjes ontvangen.