Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht proeflezers voor kinderboek

2011 is begonnen en laat ik meteen het nieuwe jaar goed beginnen. Ik ben al jaren bezig met een kinderboek. Niet constant, maar ik wil toch 2011 het jaar maken dat ik het definitief af maak. Dus ik zoek wat proeflezers, die willen lezen wat ik al heb. En commentaar is dan natuurlijk zeker welkom. Ik heb hier al wat laten proeflezen, maar ik zoek mensen die wat meer willen lezen dan 500 woorden. Het boek is niet perfect en er zullen zeker fouten en plotgaten inzitten, maar alle hulp is welkom. Ik hoor het graag. Oh en het boek gaat over een meisje dat ontdekt dat ze een heks is. Geen Harry Potter, maar zeer losjes gebaseerd op echte heksen, wat middeleeuwen en een gedeelte van mijn jeugd. De hoofdpersoon is een meisje, en hoewel ik een jongen ben past dat beter bij de structuur van het verhaal denk ik. En natuurlijk nog de beste wensen voor iedereen en mag 20011 een goed schrijfjaar worden.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Muffles (of Ray?) ik ben zelf ook een beetje van hetzelfde genre als waar jij in schrijft. (mijn nieuwste verhaal gaat over twee halfheksenzusjes) Ik wil best wat voor je proeflezen en mocht het iets zijn, dan wil ik het voor mijn klas voorlezen, mits het geschikt is voor de leeftijscategorie waarin ik lesgeef, natuurlijk. (ik heb groep 6, leeftijd 9 á 10 jaar) Op dit moment lees ik mijn verhaal 'Op zoek naar Ruby'voor en ze vinden het geweldig!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Muffles, Heb het afgelopen half jaar aan een kinderboek gewerkt en dat ligt nu bij de uitgever ter beoordeling. Als je wilt wil ik je wel helpen met proeflezen en/of feedback. Stuur je me een PM? Leanne