Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Samen schrijven

Hallo iedereen, Ik ben Els en ik woon niet zo ver van Gent. Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen samen te schrijven aan het manuscript dat ik nu al heb. Iemand die me tips kan geven en die mijn schrijfproces kan bevorderen :rolleyes: Wie zich geroepen voelt kan direct reageren :thumbsup: Groetjes Els

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mathilde, Alvast bedankt om te reageren :-) Ik zie het eigenlijk redelijk positief in, ik heb een manuscript maar dat is zeker nog niet lang genoeg en ik zou er zeker hulp bij kunnen gebruiken, het gaat ook wel over een apart onderwerp. Indien je zin hebt om samen verder te schrijven of om mijn verhaal te lezen kan ik het altijd naar je toe sturen ! Hopelijk tot snel groetjes Els

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien is het een idee dat je 500 woorden plaatst. Kies subvorm. (Rechts op de pagina.) Klik op proeflezen. Verschillende mensen zullen je feedback geven. Oeps ik zie dat je proeflezen al hebt ondekt! Strak plan of niet? Succes.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Bloem, Het is wel een goed idee, zal het eens uit proberen, ik heb proeflezen al wel ergens gezien maar nog niet echt nagekeken. Alvast bedankt voor de tip !! groetjes Els

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, Els. Ik ga mee in Bloems advies. Zelf zit ik(en wie niet?) soms ook te tobben met mijn manuscripten. Doordat je je ms door meerdere mensen zult laten beoordelen ontvang je meer feedback! Ik vroeg hoe je het( schrijven a deux )voor je ziet, omdat ik er zelf(nog) geen idee over heb.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed zo Els. Ga ervoor en doe het hoor. Ik was en ben nog steeds een groentje. Maar heb er zoveel van geleerd. Het is soms ook aardig om ook iets van een ander te lezen. In eerste instantie durfde ik geen feedback te geven. Maar je kunt verschillende feedback gebruiken. De taalkundigen kunnen je geweldig hebben. Maar puur lezen op hoe het op je overkomt. Wat het met je doet. Daar heb je ook wat aan. Je mag drie keer per week iets plaatsen. Stel wel een vraag wat je graag wil weten over wat je plaatst. Door misschien een paar stukjes te lezen krijgen je een indruk hoe proeflezen werkt. Ik kijk ernaar uit. Fijne avond nog.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Probeer eens mee te doen met InkTogether. Daar kun je samen met anderen iedere twee weken een stuk aan het bestaande verhaal plaatsen. Er is een wedstrijdelement aan verbonden. De beste inzending wordt geplaatst. Als je zelf iets hebt ingestuurd, krijg je feedback op je ingestuurde aflevering en ik moet zeggen: goede fb. Dan weet je meteen hoe en of het bevalt om samen aan een verhaal te schrijven.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Verplaatst naar oproepen, maar proeflezen is inderdaad een goed idee. Lees wel eerst even de regels.