Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer voor twee kinderverhalen

Ik zoek iemand die voor mij twee kinderverhalen van zo'n 2000 woorden per verhaal zou willen lezen. De doelgroep is 8-10 jaar. Het gaat om een sprookje en een 'realistisch' verhaal. Deze verhalen zijn voor mij een oefening om te kijken of ik met mijn schrijfstijl aan kan sluiten bij deze doelgroep. Het liefst roep ik de hulp in van mensen met kennis van kinderverhalen, want ik kan zelf niet goed beoordelen of ik op het juiste niveau zit met mijn schrijfsels. Ook inhoudelijk mag er commentaar gegeven worden. Verder, als iemand een kind heeft van die leeftijd zou ik het leuk vinden als die het wil lezen en wat vragen erover te beantwoorden. Ik heb zelf namelijk helaas geen kinderen van die leeftijd in mijn omgeving. (Daar moet ik nog een jaar of vijf voor wachten.) Als iemand hier tijd voor vrij wil maken hoor ik het graag. Als tegenprestatie kan ik ook iets van jou proeflezen.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou 'ja' willen zeggen, maar heb gisteren een heerlijk pakket verhalen in mijn mailbox gekregern die ik van feedback mag voorzien. Als ik daar mee klaar ben en je hebt dan nog iemand nodig, help ik je graag. Of een ander keertje. :) Je mag het altijd vragen in elk geval.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie Madelief. Mocht ik nog hulp nodig hebben, dan weet ik je te vinden. ;)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nouja, ik heb in het verleden kinderverhalen gelezen en was érg kritisch met boeken en verhalenbundels voor mijn broertje (en voor die van mijn vriend, die was 9 toen ik hem leerde kennen (het broertje, niet mijn vriend)). Ik wil ze eventueel wel voor je lezen, volgende week... Waarschijnlijk op de dag van kerstavond (de avond ervoor heb ik namelijk een tentamen en de dag daarvoor moet ik een werkstuk inleveren). Ik hoor 't wel ;)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zou ik erg waarderen, Mijre. Ik ga ze morgen zelf nog een keertje doornemen en dan stuur ik je een pb.