Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer jeugdboek gezocht

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb me nog maar recent een account aangemaakt. Ik schrijf al een tijdje, vooral korte proza en gedichten. Ik ben al een paar keer aan een roman begonnen, sommige zijn zelfs 'af', maar uiteindelijk vond ik ze toch nooit goed. Nu ben ik een tijdje geleden begonnen met het uitwerken van een idee voor een jeugdboek. Het is een heel nieuw terrein voor me en ik weet eigenlijk niet of ik het wel goed aanpak. Ik vroeg me af of er mensen interesse hebben om mijn proeflezer te zijn? Ik heb nog maar 1 hoofdstuk echt 'af'. Ik zou dat toch al eens willen laten lezen door iemand. Ik vind het wat te eng om het nu al te laten lezen door mensen die ik ken. Het boek heet -voorlopig- 'Oskar en het einde van de wereld'. Het is dus een verhaal over het einde van de wereld, meer wil ik nog niet echt verklappen ;-) Ik ben er nog niet helemaal uit tot welke doelgroep ik me richt, want ik ben- zoals ik al zei- helemaal nieuw op dit gebied, namelijk kinder/jeugdboeken. Alvast bedankt en als je vragen hebt, stel ze gerust :-) Groetjes, Quinn

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Quinn, welkom hier. Je kunt sowieso een stukje van 500 woorden bij het subforum 'proeflezen' plaatsen. Dan kun je al wat reacties verzamelen over je schrijfstijl. Als je het meer om het verhaal zelf gaat kun je beter misschien eerst wat verder schrijven dan alleen het eerste hoofdstuk.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Via, Bedankt voor je reactie! Het gaat me inderdaad meer om het verhaal zelf :-) Er is wel al meer dan 1 hoofdstuk geschreven, maar er is overal wel nog veel werk aan. Ik zoek eigenlijk iemand naar wie ik om de zoveel tijd een hoofdstuk kan sturen. Ik heb hier geen ervaring mee, dus zou ik het met mijn eerste hoofdstuk is willen proberen :-) Bedankt :-)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil op zich wel proeflezen, van lezen leer ik zelf ook, maar ik weet niet wat je precies zoekt. Ik ben zelf nog maar vijftien en heb dus ook niet overal verstand van.. denk er maar over na =) Groetjes Isabelle

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Quinn, Ik wil het ook wel proeflezen, maar ik ben een newbie op dit vlak. Maar ik ben altijd een fervente lezer geweest, dus als je het erop wagen wilt. Geef maar een seintje ^_^ Enne, ik ben 25, niet helemaal behorend tot de doelgroep maar ik lees nog steeds jeugdboeken :) grts Selina

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Icisabelle en Selina :) Bedankt dat jullie voor mij willen proeflezen. Het is niet erg als je er geen verstand van hebt ofzo, ik wil gewoon weten of het idee wat aanslaat. PM me anders jullie e-mail en dan stuur ik jullie een mailtje :) Groetjes, Quinn