Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Columnisten (en/of in wording)

Hoi, ik ben Lodger en kreeg het idee om op mijn david bowieforum columnisten te vragen om met enige regelmaat een stukje te schrijven, hoeft helemaal niet over bowie te gaan, (het stukje voor de columnist staat ook onder de bowiesectie). Leden kunnen wel reageren op je column, ik heb nagedacht om evt. de school voor journalistiek o.i.d te vragen tot ik dit toevallig tegenkwam door te googlen, ik ben zelf gelijk lid geworden hier, zie voorstellen. Ik hoop dat ik hiermee niet de regels overtreed, ik vind het gewoon leuk om mensen online een plek te geven hun visie over actualiteit of wat hen dan ook bezighoud kwijt te kunnen. Ook in de engelse sectie van het forum heb ik een plek gemaakt voor een columnist die in het engels wil oefenen /schrijven <<@admin van schrijvenonline: Indien ik hiermee de regels overtreed dan verwijder gerust dit bericht, het is niet mijn bedoeling mijn site te promoten maar wel om hem interessanter te maken, ben zelf net pas begonnen en wil graag iets goeds brengen>>

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
<<@admin van schrijvenonline: Indien ik hiermee de regels overtreed dan verwijder gerust dit bericht, het is niet mijn bedoeling mijn site te promoten maar wel om hem interessanter te maken, ben zelf net pas begonnen en wil graag iets goeds brengen>>
Bericht is prima, maar de link naar de site heb ik weggehaald.