Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht

Hallo, Ik zoek iemand die samen met mij mijn boek wil afmaken. Het liefst een meisje of vrouw omdat er ook nog een karakter van een meisje in staat en ik denk dat een jongen of man dat minder goed zal kunnen schrijven. Ik heb de proloog en het eerste hoofdstuk al geschreven dat samen ruim 5200 woorden bevat en nog wat spellingsfoutjes die ik er ondertussen aan het uithalen ben. Als je interesse hebt stuur me dan een mailtje Dan zal ik de proloog en of het eerste hoofdstuk sturen en probeer dan een tweede hoofdstuk te schrijven (ik kan een nog wat gedetaileerdere beschrijving geven aan mensen die dat willen). naar dit adres:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Wessel, het is verstandig om je hier te beperken tot wat algemene gegevens over je verhaal, want op een idee rust geen auteursrecht. Met andere woorden: je doet er goed aan, de hele uitwerking van je plan uit het topic te wissen. Succes met het zoeken naar een co-auteur. Ik hoop dat het jullie lukt een goed boek te schrijven. :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wessel, waarom zoek je iemand om je boek mee te schrijven? Dat heb je er niet in gezet. Je hebt een mooi doel en je moet lekker door gaan met schrijven. Maar realiseer je ook dat er heel veel mensen schrijven en graag hun boeken willen uitgeven. Dat betekent dat je boek goed in elkaar moet zitten en goed geschreven moet zijn. Als ik je tekst zo lees, zie ik flink wat taalfouten en rare zinnen (´De clue van het verhaal is dat Lucas een filmpje maakte met de schutter er heeel kort op en dat in de proloog je Julie leest zitten in een park terwijl ze om de tijd nog even zit te tekenen en daar tekend ze de schutter samen met de politicus.´). Daar moet je nog echt aan werken. Succes ermee!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
wessells, een forum kan jouw rechten niet aanpassen of afnemen. Die blijven gelijk aan de manier waarop ze door de wet gesteld zijn. Wel zou ik inderdaad Thérèses advies opvolgen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries en Therese bedankt voor de tip want hoewel ik niet verwch dat iemand plagiaat zou plegen zou het toch zonde zijn @ anoukboek: ik zoek een meisje of vrouw omdat die waarschijnlijk het beste het karakter van een meisje kunnen weergeven. Dat is ook een van de redenen dat iknog iemand zoek. De andere reden dat ik een mede schrijver zoek is omdat het me realistischer lijkt om de vriendschap en de angsten van 2 mensen te beschrijven vanuit twee compleet andere punten. Het is logisch dat als je zelf schrijft misschien het meer naar je zin hebt maar als iemand ook schrijft krijg je commentaar tips en hoef je moet alles zelf te doen. Ook motiveer je elkaar om verder te schrijven wat bij veel mensen belangrijk is.