Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht waargebeurd verhaal

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar proeflezers voor mijn eerste boek. Een waargebeurd verhaal over mijn eigen leven. Het boek gaat over mijn gevecht tegen een eetstoornis (anorexia) en de zoektocht naar hulpverlening. Ik geef je een kijkje in mijn hoofd welke gedachten er dagelijks doorheen gaan en ik vertel wat over de slechte hulpverlening en hoe moeilijk het is om passende hulp te vinden. Ik heb in mijn omgeving niet echt proeflezers, omdat mensen mijn verhaal kennen en er daarom misschien te dicht opstaan. Dus daarom de vraag, zijn er hier mensen die mijn boek willen lezen? Het bestaat voor nu uit 90 A4 bladzijde. Mocht je interesse hebben, neem dan gerust contact met mij op. Groetjes, Christien P.s Heb jij proeflezers nodig, ik stel me graag beschikbaar.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuke naam Chris10tjuhh, Welkom! Ik denk niet dat ik je kan helpen met je verhaal, omdat ik niet zo'n goede proeflezer ben. Maar het lijkt me heel leerzaam als je mijn gedicht 'Door dik en dun' bij proeflezen wilt lezen en me wilt vertellen of je er wat in herkent. Ook hoop ik dat je je gaat voorstellen, omdat ik dan een beetje weet wie jij bent (uiteraard is dit niet verplicht) Hier voor het gemak een link: http://www.schrijvenonline.org/forum/106162

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je mag mij een pb sturen, Chris10. Het zou trouwens wel leuk zijn als je je even voorstelt in het voorsteltopic...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil meedoen. Wil wel graag even een klein stukje tekst van je ontvangen om te zien of ik iets voor jou kan doen. Stuur maar op! xas

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Four Seasons: ik zal je gedicht eens lezen en ik zal hier mijn reactie op geven. @Anoukbouk: Fijn thanks. Ik ga je een PB sturen. Heb ondertussen even een voorsteltopic aangemaakt ;) @Sgoojur: Dank je wel! Ik ga je even wat opsturen!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Christ10tjuhh, Een paar jaar geleden was ik voor het laatst actief hier, en ik kom weer eens kijken en zie je oproepje staan. Ik wil graag proeflezer voor je zijn hoor! Groetjes.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het onderwerp spreekt mij aan, het zou zeker iets zijn wat ik in de boekhandel oppak om te kijken waar het over gaat, en hoe het geschreven is. Mag ik mij ook beschikbaar stellen voor het proeflezen?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Christien, Ik ben heel benieuwd naar je boek. Ik bied me graag aan als proeflezer. Edit (WS): Ik heb wat persoonlijke woorden verwijderd omdat ik geen reactie van de poster heb gehad.