Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kinderverhaal schrijven

Dit jaar heb ik een kindertijdschrift uitgebracht. Schrijven is mijn passie, creatief bezig zijn mijn hobby. Alleen komt er nu ineens veel meer bij kijken en kom ik soms niet aan schrijven toe. Daarom ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om een kinderverhaal (doelgroep 4 tot 9 jaar) gepubliceerd te zien. Daarbij schrijf ik nu alle verhalen zelf en een frisse inbreng kan geen kwaad. Het grootste deel van de oplage zijn gratis exemplaren die wij verspreiden in ziekenhuizen door het hele land. Helaas is het magazine nog bij lange na niet winstgevend en kunnen wij de verhalen nog niet honoreren.... maar wie weet waar het je brengt.... Voor komende editie zoeken we een spannend kort verhaal met één van de volgende thema's: winter, een nieuw jaar, feestdagen of iets anders wat zich afspeelt rond de periode november t/m februari. Maximaal 2 x A4 tekst. (circa 7500 tekens incl. spaties) Een leuk spannend en luchtig verhaal om te lezen of voor te lezen. Deadline: 15 oktober 2010 (misschien iets te kort maar zo staan we er even voor) De editie hierna is voor de periode maart t/m juni, heb je een ander leuk verhaal/idee voor deze periode: ook welkom. Mocht je interesse of vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Sylvia

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoeveel verhalen heb je nodig? Het klinkt leuk, en met zo'n kort stuk moet dat denk ik wel te doen zijn :) Hoe moeten we het verhaal insturen, via je Contactknop even een mail sturen met de vraag om je e-mailadres of hoe werkt dat?

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
we hebben inderdaad een website van ons magazine, hier moet nog wel het één en ander aan verbeterd worden maar eerst moeten we het boekje een beetje op de rit hebben. op de website staat ook een bladerversie van de eerste editie. Ik weet alleen niet of ik de website hier mag vermelden, stuur me anders even een bericht dan zal ik de gegevens verstrekken. Voor de komende editie hebben we nog 1 (misschien 2) verhaal nodig. Maar zolang we ons hoofd boven water kunnen houden komen er nog meer edities.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een geweldig initiatief! :thumbsup: :thumbsup: Afleiding, en iets om naar uit te kijken, even alleen zijn tussen al die mensen in de wereld in je hoofd. Ik denk dat je middels een oproep hier snel voldoende verhalen zult hebben (en zo niet dan hoor ik het graag, de winter is mijn favoriete seizoen) maar ik ga je zeker een berichtje sturen voor de website. (bedankt voor de link Waus - )

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Silvia, Ik heb een kinderboeken club en we verzenden maandelijks veel pakketten met kinderboeken. Ik ben op zoek naar een Schrijver voor leuke stukjes voor op mijn website, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen. Ik hoor graag van je. Groeten, Ruud