Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Studenten Dramatherapie opzoek naar leuk kerstverhaal

Beste schrijvers, Wij zijn 4 studentes van de studie Dramatherapie aan de HAN (Nijmegen). Wij willen graag rond de kerst tijd een theaterstuk opvoeren in het HAN theater. Voor inspiratie zijn wij nu opzoek naar leuke verhalen van amateur schrijvers met als onderwerp kerst, vrienden en familie. Uiteraard is dit voor een amateur productie en is er ook geen vergoeding mogelijk, maar wanneer uw verhaal word uitgekozen kunt u rekenen op een eervolle vermelding EN mag u uiteraard aanwezig zijn bij de priemere (die hoogswarschijnlijk op dezelfde dag valt als de laatste voorstelling). Dus heeft u ergens nog een leuk verhaal liggen, stuur hem naar ons op! :) groetjes, de meiden van CTO-VA03D

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een heel leuk kerstverhaal. Het gaat over twee lesbische dames die bevallen gaan. Beetje erg hilarisch wel. Het heeft in een tijdschrift gestaan ook. Maar voor ik het opstuur zou ik eerst wel wat meer willen weten.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
I.p.v een kaartje voor de première heb ik liever de kosten van het treinkaartje én de prijs van het toegangskaartje als vergoeding. Altijd alles maar gratis en voor niks! :angry: Ik heb wél een práchtig verhaal! })