Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezen gedicht

Hallo, Ik vroeg me af of iemand een gedicht van mij zou willen lezen en daar commentaar op zou willen geven. De reden dat ik mijn gedicht bij proeflezen plaats, is omdat ik mijn gedicht wil insturen voor een wedstrijd en in het regelement staat dat het niet eerder gepubliceerd mag zijn. Het is geen lang gedicht en geschreven in het Nederlands. Je mag een pb sturen of hieronder posten, dan neem ik contact op. Alvast heel erg bedankt. Groetjes, Carmen

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dichten leuk in huis-tuin-en-keukenstijl, maar heb totaal geen verstand van techniek, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Succes met de schrijfwedstrijd.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor Turing mag je het al eerder geplaatst hebben in proeflezen, dat heb ik ze gevraagd. Ik wil het best beoordelen hoor, als je mijn mening belangrijk vind. (en geef hier maar geen antwoord op, haha, stuur maar op of niet)

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
hey, ik wil het graag kritisch lezen en ik heb zelf ook iets voor een schrijfwedstrijd (1 a4tje) wat ik graag gelezen wil hebben. Zullen we mekaar uit de brand helpen ? grtz nico

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
De oproep was van 1 oktober 2010, Nico. Ik denk dat die deadline van haar wedstrijd allang verstreken is ;) Vooral als het om Turing gaat. Daar is de uitslag namelijk allang van bekend.