Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wil jij schrijven en gelezen worden?

Woon jij in of om de regio Rijnwoude? Kun je schrijven? Wil je gelezen worden? Wij bieden je de kans! Mail ons, het emailadres is te vinden op de krant: *verwijderd*

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedendag, ik denk dat hier op dit forum maar weinig mensen kunnen schrijven ;)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Redactie-etc (langste gebruikersnaam ooit), je mag mij mailen als je vindt dat dit wel met creatief schrijven te maken heeft. Zie envelopje bij mijn naam. Ik sluit deze nu. Oproepen voor zakelijk en journalistiek schrijven zijn hier niet toegestaan.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En dit is toevallig nieuws van vandaag: De provincie Zuid-Holland stuurt aan op een gedwongen fusie tussen de boomteeltgemeenten Boskoop en Rijnwoude met Alphen aan den Rijn. Dat hebben Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland laten weten. Boskoop wil liever zelf de regie over een herindeling houden. Dries, je vergeet hem ook daadwerkelijk te sluiten...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dan reageer ik ook nog even snel. Ja, zo gemeen ben ik dan wel weer. Sorry redactie, ik kan deze kans helaas niet pakken omdat ik niet schrijven kan. Niemand hier, trouwens. Dit is namelijk een schrijverssite. Of hebben jullie mensen nodig die de krant rond moeten brengen, aangezien je in de regio Rijnwoude moet wonen? Ook hiervoor kom ik niet in aanmerking.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of hebben jullie mensen nodig die de krant rond moeten brengen, aangezien je in de regio Rijnwoude moet wonen? Ook hiervoor kom ik niet in aanmerking.
:lol: Het is een digitale krant, Tja...

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Woon jij in of om de regio Rijnwoude? Kun je schrijven? Wil je gelezen worden?
Ik woon wel omde regio Rijnwoude! Net als iedereen. ;) (behalve de Rijnwoudenaren, die er in wonen)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dan hoef je daarvoor dus niet in Rijnwoude te wonen. Die kunnen ze zelf wel in de box doen. Nu weten we ook gelijk waar jij woont, Jamie. :D