Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Co-schrijver gezocht

Dag luitjes, Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een (nou ja, meerdere zelfs) science-fiction boeken. Hoewel het op zich allemaal redelijk opschiet en ik tot nu toe niet al te veel problemen ben tegengekomen, zit ik toch met een gemengd gevoel. Ik heb eens, een tijdje geleden, samen met een Amerikaanse schrijver samen een Fan-Fiction verhaal geschreven over een bestaande videogame. Hoewel in het Engels, viel het me op hoe gemakkelijk het ging om met zijn tweeën te schrijven over een onderwerp waar je beide verstand van hebt, en natuurlijk ook leuk vind. Ik merk nu dat ik weer terugverlang naar een 2e persoon. Er mist namelijk iets in mijn schrijven dat alleen een 2e persoon met een andere mening, een andere inkijk en natuurlijk een andere schrijfwijze kan terugbrengen. Hoewel ik liever verder borduur op hetgeen wat ik tot nu toe heb vereeuwigd op mijn harde schijf, heb ik er ook geen moeite mee om de boel in het hellevuur te gooien en weer te beginnen met een schone lei. Wel wil ik er nog even bij vermelden dat ik op het gebied qua boeken/verhalen schrijven een rookie ben, aangezien ik nog nooit (op een enkele uitzondering na) een boek/verhaal heb voltooid. Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt om mij bij te staan (of juist wel andersom?) met het schrijven van een spannend, intrigerend science-fiction verhaal. Tot sinas! PS; heb ik dit nu in het verkeerde topic geplaatst...? Ik dacht dat dit 'Oproepen' was...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn excuses voor het feit dat ik mijn berichtje in het verkeerde forum heb geplaatst. Ik blijk dus ook een computer leek te zijn :o Hmm.. Ik kan Oproepen --> Algemene Oproepen niet in het lijstje spotten als ik een topic wil plaatsen.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Via Bewerken van je openingspost dan? Dan moet er ergens een lijstje staan waar het topic neergezet kan worden, onderaan of bovenaan :nod: (ik ben niet de persoon die je zoekt trouwens)