Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

corrigeren van manuscript

Beste mensen, Ik heb een manuscript geschreven maar ben nu op zoek naar iemand die me kan helpen bij het corrigeren van de tekst.Ik heb al naar verschillende sites gekeken maar voor mij is dat nu geen optie.(te duur) Ik ben op zoek naar iemand die het vooral leuk vind om scripts na tekijken en die het voor een kleine vergoeding wil doen. Ik dacht zelf aan studenten.Heeft er iemand tips?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je gecorrigeerd hebben? Alleen de tekst - spel- en grammaticale en fouten - of moet er ook worden gekeken naar plotopbouw, inconsistenties in alinea's, hoofdstukken die overbodig zijn en/of personages die niet conform hun karakter handelen? :confused:

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Om hoeveel bladzijden gaat het? En wat zou je een kleine vergoeding vinden? Stuur me anders maar even een pb :) .

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar gaat het over? Hoe lang is het? Misschien kun je een klein stukje bij proeflezen zetten, dan weten mensen ongeveer waar ze aan toe zijn.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je iemand persoonlijk kent die heel goed is in Nederlands, kun je het best even heel lief aan die persoon vragen. Heb je grote kans dat hij/zij het voor niets doet.